نرم افزارحسابداری صدگان

کد پیگیری سوابق بیمه‌ای ارسال می‌شود

2 538

حسابداراپ

کد پیگیری سوابق بیمه ای با تاخیر برای کاربران ارسال می‌شود.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: “با سلام. بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان سایت جدید مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی راه اندازی شد. اما در عین ناباوری کاربران نمی توانند وارد سیستم شوندو مشکل من این است برای ورود به سایت از کاربران خواسته شده ثبت نام کنند در گام اول شماره ملی و شماره تلفن همراه افراد درخواست می شود و پس از آن از کاربر درخواست می شود برای ادامه مراحل ثبت نام منتظر دریافت کد از طریق پیامک باشد. چند روز است اطلاعاتم را وارد کرده ام و هنوز کد ارسال نشده است. جالب اینجاست که راهی برای ابراز اینکه کد ارسال نشده است وجود ندارد و چنانچه کاربر بخواهد مجدداً کد درخواست کند با پیغام اینکه اطلاعات کاربر قبلاً شده است مواجه می شود.”

در همین زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد:” کد ثبت نام برای مشاهده سوابق بیمه ای ارسال می شود اما چون باید به اپراتور مرکزی متصل شود این کار مدتی زمان می برد. بنابراین ممکن است ارسال این کد یک هفته طول بکشد اما حتما برای کاربران ارسال می شود و جای نگرانی نیست.”



محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. رحمان صالحی می گوید

    با سلام ، این کار بسیار خوبی است ، انشاالله همیشه ان لاین و به روز باشد . این اسباب کنترل و نظارت خوبی است که سازمان در ارتباط با سوابق بیمه ، بیمه شدگان و در ارتباط با عملکرد کارفرما و رفع نگرانی و جبران بی اطلاعی بیمه شدگان از وضعیت بیمه ای حال و اینده شان . هرچه کنترل و نظارت را مردمی تر و همه گیر. تر کنیم ، فساد قابل کنترل تر می شود . باز هم به مدیریت سازمان تبریک می گویم . موفق باشید . انشاالله

  2. علی می گوید

    پیشناد میشود کل سوابق گذشته نیز یک کاسه و با عزم جدی بروز شود وسیستمی گردد تا جمعا بلفور در یک شعبه بتوان ملاحظه کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.