نرم افزارحسابداری صدگان

سامانه جدید خدمات کدپستی ده رقمی راه‌اندازی شد.

0 1,102

حسابداراپ

 

مدیر کل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست گفت: با توجه به اهمیت روزافزون کدپستی در کشور، سامانه جدید بر خط صدور گواهی کد پستی با امکان دریافت چهار خدمت پیش‌بینی شده راه‌اندازی شد.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم میرزایی ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با استفاده از این سامانه هموطنان عزیز می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی برای دریافت کدپستی محل سکونت یا محل کسب‌و‌کار خود، دریافت گواهی کدپستی یا ثبت درخواست کدپستی جدید به صورت برخط و الکترونیکی اقدام نمایند.

وی به قالب طراحی شده برای این سامانه اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار مذکور براساس طراحی واکنش‌گرا (Responsive) بوده به گونه‌ای که برای نمایش در موبایل، تبلت و رایانه ظاهری متفاوت و مناسب را داراست.

او با بیان اینکه در این سامانه امکان ارسال پیامک در زمان ثبت درخواست برای مشتریان فراهم آمده است، گفت: از دیگر قابلیت‌های این سامانه ارائه خدمات وب سرویس به سایر سازمان‌‌ها واشخاص حقوقی است که با استفاده از این خدمت سازمان‌ها قادر خواهند بود با استفاده از کدپستی و با شماره تلفن ثابت اطلاعات مکانی متناظر مانند نشانی استاندارد پستی، مختصات جغرافیایی، تلفن ثابت و کد ISIC  کسب‌و‌کار را به صورت برخط دریافت نمایند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.