نرم افزارحسابداری صدگان

مردم فساد اداری را گزارش دهند

1 468

حسابداراپ

 رییس سازمان بازرسی کل کشور نقش مردم را در شناسایی و معرفی مفاسد اداری تاثیرگذار دانست و گفت: مردم می‌توانند با معرفی مدیران و اداراتی که فساد اداری دارند در برخورد با این معضل اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی باشند.


ناصر سراج در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر، اظهارکرد: مردم می‌توانند فسادهای اداری مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی حتی فسادهای کوچک را از طریق سامانه سازمان بازرسی ‌کل ‌کشور اعلام بکنند.
وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور برای برخورد با فسادهای اداری حتی بر روی مسائل کوچک همچون گزارش برخورد بد و نامناسب مسئولان و کارکنان با ارباب رجوع حساسیت خواهد داشت. رییس سازمان بازرسی کل کشور به ورودی بالای پرونده به محاکم قضایی اشاره کرد و گفت: با بستن گلوگاه های تخلف از وقوع جرم و تخلف جلوگیری خواهد شد .

 سراج بروز رانت‌ها و سوءاستفاده‌ها را ناشی از عدم اطلاع جامعه دانست و تاکید کرد: با آشنایی مردم نسبت به قوانین و مقررات جلوی بسیاری از این تخلفات گرفته می‌شود. وی سوءاستفاده و دست‌اندازی برخی افراد به اموال عمومی را در شان نظام جمهوری اسلامی ندانست و ادامه داد: اختلاس و رشوه در شان این نظام نیست، اما اکنون بخش‌هایی از جامعه گرفتار این مسائل شده است.

پندار سیستم

رییس سازمان بازرسی کل کشور عزم و اراده قوای سه گانه برای برخورد و مبارزه با این موارد را جدی دانست و گفت: مسئولان قوای سه گانه بصورت مستمر و مداوم این مسائل را پیگیری می کنند. سراج عزم قوه‌قضاییه را برای برخورد با زمین‌خواری جدی اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفت و روند زمین‌خواری تعدیل و کاهش یافته است .

 وی عنوان کرد: با تصمیم و برنامه‌های در پیش گرفته شده از سوی قوه‌قضاییه قطعا روند جلوگیری از رشوه و اختلاس مناسب و بهبودی خواهد یافت.

منبع:حمایت



محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. جواد می گوید

    به کجا اعلام کنند شماره تلفن ادرس ایمیل را بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.