نرم افزارحسابداری صدگان

همایش ارائه ماتریس حسابداری اجتماعی سال ۱۳۹۰ برگزار می شود.

0 1,780

حسابداراپ

همایش ارائه ماتریس حسابداری اجتماعی سال ۱۳۹۰ و کاربردهای آن، با حضور و سخنرانی رییس مرکز پژوهش های مجلس، جمعی از مقامات اقتصادی و اساتید دانشگاهی برگزار می شود.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همایش ارائه ماتریس حسابداری اجتماعی سال ۱۳۹۰ و کاربردهای آن، با حضور و سخنرانی کاظم جلالی، جمعی از مقامات اقتصادی و اساتید دانشگاهی روز سه‌شنبه (۵ خرداد ماه) در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش ماتریس حسابداری اجتماعی، یک نوع حسابداری میانه است که از تلفیق نظام حسابداری، حساب‌های ملی، نظام حسابداری بخشی و جمعیت یک کشور تشکیل می‌شود.
گفتنی است در قالب این ماتریس امکان بررسی انواع سیاستگذاری‌های اقتصادی، اجتماعی، انرژی، محیط زیستی و تاب‌آوری اقتصادی برای کاربران و سیاستگذاران به وجود آمده است که مرکز پژوهش‌های مجلس تاکنون سه ماتریس حسابداری اجتماعی برای سال‌های ۱۳۷۹، ۱۳۸۵ و ۱۳۹۰ تهیه نموده است.
شایان ذکر است در این همایش علاوه بر سخنرانی دکتر جلالی در خصوص سیاستگذاری اقتصادی، موضوعاتی همچون مزیت‌های الگوسازی مبتنی‎بر ماتریس حسابداری اجتماعی در برنامه‌ریزی، توسعه، اهمیت ابعاد اجتماعی در ماتریس حسابداری اجتماعی، اهمیت ماتریس حسابداری اجتماعی و کاربرد‌های آن و فرآیند تدوین ماتریس حسابداری اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از سوی مهمانان و سخنرانان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
همچنین در ادامه این همایش برنامه نرم‌افزاری به‌هنگام‌سازی جداول داده-ستانده RAS-RUN ، که به همت مرکز پژوهش‌‌های مجلس تهیه شده است، معرفی خواهد شد.
شایان ذکر است در ادامه این همایش پنل تخصصی موضوع جایگاه الگوهای تعادل عمومی در برنامه‌ریزی توسعه اقتصاد ایران و نقش مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور علی‌اصغر بانویی، فاطمه بزازان، ناصر خیابانی، اسفندیار جهانگرد، سید هادی موسوی‌نیک، و ابوالحسن والی‌زاده برگزار می‌گردد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.