نرم افزارحسابداری صدگان

افت شاخص بورس متوقف می شود.

0 517

حسابداراپ

 تدوام افت شاخص بورس به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب برای این بازار در گذشته است اما با توجه به برنامه های تیم اقتصادی دولت و همچنین اقدامات صورت گرفته در آینده این بازار با رونق روبرو می شود.


ابراهیم نکوعضو کمیسیون اقتصادی مجلس   در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره تدوام افت شاخص بورس در روزهای گذشته گفت: باید پذیرفت فراز و فرودهای بازار بورس کشور در حدود سه سال گذشته خیلی تابع الگوهای اقتصادی نبوده است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهش بی سابقه قیمت ارز در دو الی سه سال گذشته به افزایش کاذب شاخص بورس منتهی شد، ادامه داد: عدم برنامه ریزی مناسب از سوی مسئولان اقتصادی و سازمان بورس در گذشته یکی از دلایل افت شاخص بورس است.

پندار سیستم

نکو تصریح کرد: بازار بورس کشور به جز موضوع برنامه ریزی به عوامل اقتصادی دیگری نیز وابسته است بطور مثال رونق بخش تولید به رشد بازار سرمایه منتهی می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره آینده بازار بورس گفت: هماهنگی تیم اقتصادی قابل قبول است اما برای اینکه تاثیرات مثبت برنامه ها و همچنین اقدامات این گروه در بازار بورس مشهود شود به زمان نیاز وجود دارد.

نکو تصریح کرد: اگر برنامه های لایحه خروج غیر تورمی از رکود بطور صحیح اجرایی شود وضعیت بازار بورس بهتر خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: دست یابی به توافقنامه جامع در موضوع هسته ای با کشورهای ۱+۵ نیز می تواند زمینه افزایش صادرات و رونق تولید را فراهم کند که این موضوع رشد بازار بورس را در پی خواهد داشت البته در صورت عدم دست یابی به نتیجه نهایی در موضوع هسته ای نیز احتمال بازگشت رونق بورس وجود دارد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.