نرم افزارحسابداری صدگان

اخبار امروز شاخص بورس

0 549

حسابداراپ

با اتمام ساعات معاملات روز دوشنبه ۹۳.۰۶.۱۰ شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با ۱۲۱ واحد کاهش به رقم ۵۳۲۵۳ واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت ۲۱۱۴ واحد افت عدد ۱۴۲۵۵۲ واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با ۴۳۸ واحد افت به رقم ۷۲۳۳۹ واحد رسيد.

همچنین در این روز “وبصادر” با ۱۰ واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل “فارس” با ۳۱۷ واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با ۲ واحد افت به رقم ۸۰۵ واحد رسید.

پندار سیستم

در این شرایط امروز “سمگا” با ۰.۲۸ واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل “جم” با یک واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم ۱۶۶۳ میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم ۱۵۹۷ میلیارد ریال رسید.

شاخص بورس در معاملات روز جاری یکی از سنگین ترین افت های خود طی ۱۰ روز گذشته را تجربه کرد بطوریکه این نماگر با کاهشی بیش از ۴۳۸ واحدی در رقم ۷۲ هزار و ۳۳۹ واحد قرار گرفت تا همچنان روند ناکامی های بازار سرمایه ادامه دار باشد.

بنابر گزارش بورس نیوز، امروز سهام شرکت های هلدینگ خلیج فارس، مخابرات ایران، ملی صنایع مس و تاپیکو بیشترین تأثیر را بر تشدید روند نزولی دماسنج اقتصاد داشتند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.