نرم افزارحسابداری صدگان

اولویتهای سرمایه گذاری صنعتی و معدنی

0 527

حسابداراپ

 وزارت صنعت ، معدن و تجارت۲۱۵ اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست ۱۵ گانه اعلام کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه تولید و تجارت ایران،  این اولویتها به تفکیک گروههای صنعتی و معدنی اعلام و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

بر این اساس اولویتهای سرمایه گذاری در سال جاری به طور کلی شامل ۲۱۵ مورد است که در بخش های اکتشاف ۴ مورد ، استخراج ۲ مورد، فلزات و مصنوعات فلزی ۲۱ مورد ، کانی غیر فلزی ۳۷ مورد ، پتروشیمی ۱۹ مورد ، شیمیایی ۶ مورد ، پلیمری ۲۰ مورد ، سلولوزی ۱۵ مورد ، غذایی ۵ مورد ، دارویی ۷ مورد ، نساجی و پوشاک ۱۱ مورد ، برق و الکترونیک ۵ مورد ، ماشین سازی و تجهیزات ۱۳ مورد ، تجهیزات پزشکی ۳۴ مورد و خودرو و نیرو محرکه ۱۵ مورد اعلام شده است .

پندار سیستم

علاوه بر رشته فعالیت های اعلامی ، توسعه واحدهای موجود که تولید آنها به میزان بیش از ۸۵% ظرفیت اسمی بوده و نیز بیش از ۳۰% محصولات خود را صادر نموده اند نیز در اولویت های وزارت صنعت،معدن و تجارت محسوب می شود.

بنا براین گزارش، منظور از اولویت گذاری به رشته فعالیت های مندرج در فهرست اعلامی ، پشتیبانی و حمایت های بخشی حوزه اختیار این وزارت وپیشنهاد درخواست پشتیبانی توسط سایر دستگاهها می باشد.

بدیهی است سایر خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز سرمایه گذاران محترم از طریق حوزه های مرتبط قابل پیگیری خواهد بود.

برای اطلاع از گروهها، حوزه ها و جزئیات بیشتر اولویتهای سرمایه گذاری پورتال این وزارتخانه به آدرس : www.mimt.gov.ir در دسترس مراجعه کنندگان است.

همچنین علاقمندان سرمایه گذاری در کشور می توانند جهت طی فرآیند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی به درگاه اطلاعات و خدمات صنعت ، معدن و تجارت و یا سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانهای کل کشور و برای برخی رشته فعالیتهای مهم به حوزه ستادی وزارت مراجعه و مراحل کار را طی مسیر نمایند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.