نرم افزارحسابداری صدگان

معافیت مالیاتی شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها /افزایش مهلت بازپرداخت بدهی شرکت‎های صنعتی

0 518

حسابداراپ

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت از افزایش مهلت بازپرداخت بدهی شرکت‎ها خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، محسن صالحی‎نیا در رابطه با جلسه حل مشکلات زاگرس خودرو بروجرد، یخچال سازی بوژان و آب معدنی بیشه اظهار کرد: در رابطه با بدهی‎هایی که این شرکت‎ها داشتند با توجه به اینکه دولت مصوب کرده شرکت‎هایی که به حساب ذخیره ارزی بدهی داشتند با توجه به افزایش ارز بانک‎ها اختیار دارند تا دو برابر مدت بازپرداخت را افزایش بدهند که در این زمینه با بانک توافق و هماهنگی شده است.

پندار سیستم

وی اضافه کرد: بحث دیگر در مورد معافیت مالیاتی شعاع ۳۰ کیلومتری شهرها بود که با توجه به قانون اصلاح مالیات‎ها که در حال حاضر در مجلس است و مراحل آخر تصویب را طی می‎کند از آن مسیر شرکت‎ها می‎توانند مشکلات خود را در مورد بدهی‎های خود حل و فصل کنند. صالحی‎نیا ادامه داد: بحث دیگر در مورد نحوه نقل و انتقال پول برای خرید اجزای قطعات و یدک زاگرس خودرو بود که هماهنگی شده با بانک مرکزی تا مشکل آنها حل شود.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: در رابطه با تخصیص سرمایه در گردش یخچال‎سازی بوژان لرستان، پس از تعیین تکلیف، به بانک‎ها و محل منابع موجود معرفی می‎شوند. همچنین این کارخانه طرحی برای توسعه دارند که مدتی است به دلیل مشکلاتی که داشته مانند شمول ماده ۱۴۱ و سایر مسائل که حل نشده قرار است مدیران بانک صنعت و معدن و شرکت سرمایه‎گذار آنها که قبلاً آنرا خریداری کردند هماهنگی داشته باشیم تا با هماهنگی و اقداماتی که خود سرمایه‎گذار انجام می‎دهد بتوانیم شرایط را برای طرح توسعه آنها انجام دهیم.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.