نرم افزارحسابداری صدگان

حضور نماینده کارگران در جلسات بدوی تامین اجتماعی

1 615

حسابداراپ

در راستای ماده ۴۳ قانون تامین اجتماعی، و بر اساس بخشنامه جدید مدیرعامل این سازمان از این پس نمایندگان کانون عالی انجمن‌های صنفی مانند نمایندگان شوراهای اسلامی کار می توانند در جلسات بدوی تامین اجتماعی حضور داشته باشند.


پندار سیستم

دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با اشاره به اینکه به تازگی تامین اجتماعی بخشنامه ای برای حضور نمایندگان کانون عالی در جلسات بدوی تامین اجتماعی ابلاغ کرده است گفت: در این مصوبه نمایندگان این تشکل اجازه حضور در جلسات را دارند.

هادی ابوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامه نگاری این تشکل با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پاره ای از مسائل و مشکلات جامعه کارگری کشور گفت: در این نامه از وزیر درخواست کردیم که با اجرای فاز دوم هدفمندی به کارگران سبد کالا تعلق گیرد.

دبیرکانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران اظهار کرد: همچنین برخی دیگر از دغدغه‌های جامعه کارگری را در قالب نامه به اطلاع آقای وزیر رساندیم.

 

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. حمیده شمس ناتری می گوید

    سلام . اینجانب حدود ۲ سال پیش از کارفرمای خود در اداره کار شکایت کردم ک متاسفانه با توجه به پارتی بازی و… از جمع ۸.۷ کارکردن ۴ سال از بیمه اینجانب نادیده گرفته شد. با این تفاسیر ۴.۵ تایید شد بعد از تایید رای قطعی و درخواست اینجانب بابت دریافت ۴.۵ سال بیمه متاسفانه بازهم ایشان با توجه به دوستان و اشنایانی ک داشتن باز هم دارن بیمه بنده را تبدیل به یکسال می کنن لطفا یک راه حل یا ….. چطور از حقم دفاع کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.