نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حقوق بازنشستگان درسال ۹۳

0 628

حسابداراپ

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعهد است که میزان افزایش های اعمال شده در مقرری بازنشستگان و مستمری‌بگیران را تا پایان فروردین سال‌جاری پرداخت کند.

پندار سیستم


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا با بیان این خبر اظهار داشت: لیست حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران در ابتدای اسفند به بانک‌های عامل ارائه می‌شود اما شورای عالی کار در آخرین روزهای اسفندماه حداقل حقوق سال ۹۳  را اعلام می‌کند که بر این اساس حقوق مستمری‌بگیران براساس سال ۹۲ پراخت می شود.
وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ فروردین سال ۹۳ مابه التفاوت افزایش مستمری بازنشستگان را بر اساس تعهدی که داده پرداخت و این مبلغ تا پایان فروردین به حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی افزود: این اتفاق در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده و با پرداخت افزایش مستمری‌ها در فروردین‌ماه سال‌جاری امیدواریم که توانسته باشیم موجبات رضایت مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی را فراهم کرده باشیم.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی هرگونه اظهارنظر درمورد کسری بودجه برای پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران را  رد کرده و اعلام می‌کند با تلاش و کوشش همه کارکنان و مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی، منابع مالی موردنیاز افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران قبلا” تأمین شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.