نرم افزارحسابداری صدگان

دسترسي آسان بيمه گذاران به اطلاعات بيمه اي

0 488

حسابداراپ

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت سهامي بيمه ايران گفت: بيمه گذاران بايد به اطلاعات بيمه اي خود دسترسي آسان و سريع داشته باشند و فناوري اطلاعات بستر لازم را فراهم كند.

پندار سیستم


به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از واحد مركزي خبر، محمود امرالهي درحاشيه بهره برداري از مركز جديد داده ها (ديتا سنتر) اين شركت، افزود:خوشبختانه با دانش فني همكاران شركت و پيمانكاران كار بزرگي صورت گرفت و يك قدم ديگر به ارائه خدمات آسان تر به بيمه گذاران نزديك تر شديم كه مايه مباهات و افتخار ماست.
وي تصريح كرد:‌ در حال حاضربا بهره برداري از اين مركز بزرگترين شبكه سراسري ون كشور در مقايسه با شبكه هاي تجاري داخلي به بيمه ايران تعلق دارد و از اين ظرفيت براي خدمت بيشتر به بيمه گذاران استفاده خواهد شد.
مدير عامل بيمه ايران در باره مشخصات فني مركز جديد داد ها اظهار داشت: اين مركز بر مبناي آخرين مدل هاي استاندارد دنيا ، طراحي و در آن از جديد ترين فناوري هاي روز استفاده شده است كه نسبت به مركز قبلي داده ها از سطح كيفي و قابليت اطمينان بالاتري برخوردار است.
وي گفت: در اين طرح كه با ۴ سال كار مداوم ۶۵ مهندس زبده در گروه هاي مختلف آماده بهره برداري شده است،كيفيت ارائه خدمات به شبكه فروش و شعب ارتقا پيدا كرده و از نظر امنيتي نيز بستر امن تري فراهم شده است.
ي ادامه داد: درمركز جديد ديتا سنتر بيمه ايران قابليت ارتقا تا پنج برابر ظرفيت فعلي پيش بيني شده است و ذخيره سازي اطلاعات درآن به صورت جداگانه و درسرورهاي موازي انجام مي گيرد و همين موضوع باعث افزايش ضريب امنيتي و ثبات بيشترآن شده است.
رئيس هيئت مديره بيمه ايران درباره ميزان پايداري سيستم هاي موجود در اين ديتا سنتر نيز گفت: اين مركز داده از سطح پايداري قابل قبولي برخوردار است و بنا بر اظهارات كارشناسان به لحاظ طراحي و اجرا در نوع خود منحصر بفرد است.
امرالهي ارتقاي كيفيت مركز ديتا سنتر بيمه ايران را در جهت برآورده شدن انتظارات بيمه گذاران از شركت هاي بيمه اي بيان كرد و افزود: بيمه گذاران حقيقي و حقوقي بايد به اطلاعات خود دسترسي آسان و شفاف داشته باشند و به همين خاطر اين مركز را ارتقا داده ايم.
وي اضافه كرد: بيمه گذاراني كه از طريق كانال هاي خدمات الكترونيكي با شركت هاي بيمه اي در ارتباط هستند براي دريافت خدمات و نيازهاي بيمه اي از اين طريق علاقه دارند و مديريت جديد توجه ويژه اي به بخش فناوري و اطلاعات دارد.
امرالهي درباره اهميت استراتژيك طبقه بندي داده ها در شركت هاي بيمه اي نيز گفت: در شركت هاي بيمه اي به خصوص بيمه ايران آمار و اطلاعات بيمه اي بسيار زياد است و داده ها بايد طبقه بندي و به اطلاعات و سپس دانش تبديل شود كه اميدواريم با استفاده از ابزارهاي جديد فناوري اطلاعات مزيت رقابتي براي شركت بيمه ايران در بازار بيمه اي تقويت شود.
وي با بيان اينكه هدف اصلي ما خدمت به مردم است، افزود: اگر اطلاعات كافي نباشد به طور حتم خدمتي كه به مردم ارائه مي شود ناقص خواهد بود و ما تاكيد داريم اطلاعات بايد در زمان مقرر به صورت خلاصه و طبقه بندي شده در اختيار مديريت هاي شركت قرار گيرد تا در تصميم گيري ها به آنان كمك كند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.