نرم افزارحسابداری صدگان

جریان نقدینگی کماکان به سمت بورس ادامه دارد.

0 584

حسابداراپ

مدیر نظارت بر بازارها و بورس های سازمان بورس با بیان اینکه طی چند ماه گذشته بازدهی مناسب بازار سرمایه عده ای را بر آن داشته است تا با طرح شایعاتی بی اساس، اثر گذاری بازار را تحت شعاع قرار دهند، گفت: شایعات حول و حوش بازار با هدف تأثیر گذاری در بازار منعکس می شود که بدین ترتیب این شایعات ثروت سهامداران را تحت تأثیر قرار می دهد.


سرمایه گذاران در معاملاتشان به شایعات توجه نکنند بلکه مبنای معاملاتشان را پتانسیل ذاتی بازار و صنایع قرار بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمود رضا خواجه نصیری مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها با بیان مطلب فوق درباره افت ناگهانی قیمت سهم ها در روز جاری گفت: عده ای با طرح برخی شایعات بی اساس با هدف اثر گذاری و جمع آوری سهم ها به قیمت مناسب اقدام به شایعه پراکنی در خصوص برخی تغییر و تحولات در ساختار سازمان بورس کردند که در این خصوص به سهامداران توصیه می شود از هرگونه اقدام عجولانه پرهیز کنند.

پندار سیستم

وی به برخی از ابهاماتی که در برخی صنایع نیز وجود دارد اشاره کرد و گفت: تمام تلاش صاحبان صنایع و سازمان بورس روشن شدن ابهامات مطرح شده است تا با تصویب مصوبات جدید حقوق سرمایه گذاران حفظ شود.

خواجه نصیری درباره جریان نقدینگی در بازار گفت: نقدینگی به هیچ عنوان از بازار خارج نشده است و جریان نقدینگی در بازار کماکان وجود دارد . از این حیث روندهای کاهشی شدید قطعاً مقطعی و گذارا است ضمن اینکه حمایت سهامداران حقوقی که نقدینگی خوبی را در چند ماه گذشته تجهیز کرده اند پشتیبان بازار است و هیچ گونه نگرانی در خصوص عدم نقدینگی در بازار وجود ندارد.

مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها نوسان را ذات بازار سرمایه خواند و گفت: نوسانات شاخص و تغییرات قیمت ذات بازار سرمایه است بنابراین سهامداران از ورود به صفهای خرید و فروش و معامله بر اساس شایعات و پیروی از روند عرضه و تقاضا پرهیز کنند.

خواجه نصیری تأکید کرد: هیچ گونه تغییری در روند بازار رخ نداده است و با توجه به سیاست های درست از اواسط آذر ماه نوسانات شاخص دامنه دار نبوده است، بنابراین هجوم سهامداران برای فروش دارائی هاشان معنایی ندارند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.