نرم افزارحسابداری صدگان

قوانین و مقررات بازار سرمایه را دانلود کنید

1 576

حسابداراپ

حجم زیاد قوانین و مقررات بازار سرمایه و نیاز سهامداران به این قوانین، فرابورس را بر آن داشت تا نرم‌افزار قانون بازار سرمایه را برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندروید و آی او اس طراحی کند که نسخه آزمایشی این نرم‌افزار، از فردا قابل بهره‌برداری است.


نرم‌افزار “قانون بازار سرمایه” برای سیستم عامل اندروید، از فردا به‌صورت آزمایشی و رایگان در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، از فردا کاربران تبلت‌ها و گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل Android هستند می‌توانند نرم‌افزار قانون بازار سرمایه را دانلود کنند و کاربران iOS نیز تا دو هفته دیگر امکان بهره‌برداری از این نرم‌افزار را خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، روح‌الله دهقان، مدیر فناوری اطلاعات فرابورس با بیان مطلب فوق بیان داشت: حجم زیاد قوانین و مقررات بازار سرمایه و نیاز سهامداران به استفاده از آن، فرابورس را بر آن داشت تا برای سهولت استفاده از این منبع، نرم‌افزار قانون بازار سرمایه را برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندورید و آی او اس طراحی کند.

پندار سیستم

وی افزود: نسخه طراحی‌شده، نسخه‌ای آزمایشی است، بنابراین برای اطلاع از هرگونه کم و کاستی در این نرم‌افزار، آدرس ایمیلی را در اپلیکیشن فوق گنجانده‌ایم تا هرگونه انتقاد و پیشنهادی را ازطرف کابران پذیرا باشیم.

دهقان با اشاره به امکان دانلود نسخه اندروید این نرم‌افزار تصریح کرد: نام این نرم‌افزارIFBRULES است که نسخه Android آن از فردا در سایت فرابورس به آدرس www.IFB.ir قابل استفاده است و نسخه iOS آن تا دو هفتـه دیگر در Appstore بارگذاری می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات فرابورس خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار چهار نسخه دارد که دو نسخه مخصوص تبلت‌ها و دو نسخه مخصوص به تلفن‌های همراه با دو سیستم عاملIos و Android خواهد بود.

وی ادامه داد: امکان جستجوی کلمات، تنظیم علاقمندی‌ها و یادداشت‌گذاری بر قوانین برای استفاده شخصی در این نرم‌افزار مهیا است.

روح الله دهقان رایگان بودن این اپلیکیشن را یکی دیگر از مزایای آن عنوان کرده و گفت: این نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و هر چند ماه یک‌بار به‌روزرسانی خواهد شد.


محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. حسین می گوید

    متشکرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.