نرم افزارحسابداری صدگان

ادامه نزول شاخص کل بورس

0 588

حسابداراپ

۳۲۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم امروز یکشنبه در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد و ارزش روز بازار به ۲۸۱ هزارمیلیارد تومان رسید.


پندار سیستم

به گزارش خبرنگار مهر، در داد و ستدهای روز یکشنبه حجم و ارزش معاملات با رشد نسبت به روز گذشته مواجه شد و این رشد حجم و ارزش معاملات تا حدودی از نگرانی های سرمایه گذاران کاست. در داد و ستدهای امروز سرمایه گذاران بیش از ۳۲۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم در بازار داد و ستد شد که ارزش این مبادلات رقمی بیش از هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال بود.

از ۳۲۱ میلیون سهمی که در این روز مورد داد و ستد قرار گرفت بانک ملت، بانک صادرات، بانک انصار، تاپیکو، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری سایپا و بانک پاسارگاد بیشترین حجم معاملات را داشتند. همچنین بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به پالایش نفت بندر عباس، بانک ملت، لابراتوارهای سینا دارو، تاپیکو، بانک انصار، ایران ترانسفو و بانک صادرات بود.

سرمایه گذاران در روزی که گذشت شاهد عقب نشینی ۲۹۳ واحدی شاخص کل بودند که این اتفاق با تاثیر منفی پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، مخابرات، بانک صادرات، بانک پارسیان و پالایش نفت تبریز ثبت شد. همچنین در این روز شاخص صنعت نیز ۱۹۲ واحد افت کرد و بازارهای اول و دوم با نزول ۲۱۹ و ۵۵۴ واحدی مواجه شدند. در نهایت معاملات تالار شیشه ای، ارزش بازار را به رقم ۲۸۱  هزار میلیارد تومان رساند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.