نرم افزارحسابداری صدگان

تثبیت جایگاه شاخص در کانال ۵۷ هزار واحد

0 640

حسابداراپ

 بورس تهران پس از اینکه دوشنبه جاری از قله ۵۷ هزار واحد عقب نشینی کرد، امروز در آخرین روز کاری هفته بر فراز قله ۵۷ هزار واحد نشست.


پندار سیستم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس تهران در حالی آخرین روز کاری این هفته را با رشد ۷۶۸ واحدی به پایان رساند که در این روز توانست وارد کانال ۵۷ هزار واحد شود و رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد. البته دوشنبه جاری شاخص برای دقایقی از کانال ۵۷ هزار واحد عبور کرد ولی به دلیل بازگشایی نماد هلدینگ خلیج فارس شاخص از این رقم عقب نشینی و به ۵۶ هزار واحد برگشت.

بر اساس این گزارش، با توجه به رسیدن ارزش بازار به مرز ۲۷۴ هزار میلیارد تومان،‌شرکت‌های فولاد مبارکه، چادرملو، گلگهر، بانک ملت و فولاد خوزستان بیشترین نقش را در رشد شاخص و رسیدن به قله ۵۷ هزار واحدی ایفا کردند. در حال حاضر شاخص جایگاه خود را در کانال ۵۷ هزر واحد تثبیت کرده و با توجه به گفته کارشناسان خبر منفی برای بازار وجود ندارد که بخواهد باعث افت شدید بازار شود، بنابراین با شیب ملایم به روند رشد خود ادامه خواهد داد. البته وجود نوسان در بازار امر طبیعی است  و ممکن است در این میان روز‌هایی بازار با افت اندک و یا درجا زدن روبه‌رو شود.

همچنین، بیشتری حجم معاملات امروز مربوط به سرمای‌گذاری توسعه ملی، بانک پاسارگاد، پتروشیمی تأمین و سرمایه‌گذاری سپه بوده است. علاوه بر شاخص کل، در بین بازار‌های بورس تهران نیز بیشترین رشد به ترتیب متعلق به سهام شناور و بازار اول بوده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.