نرم افزارحسابداری صدگان

تغییرات مجلس در بودجه بدهی‌های دولت را جبران می‌کند

0 566

حسابداراپ

رییس کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه مجلس با شفاف کردن بودجه ۹۲ ،مطالبات از دولت را پرداخت کرد،گفت: مجلس ۷ هزار میلیارد تومان به جمع اعتبارات دولت اضافه کرد تا دولت ۷ هزار میلیارد تومان بدهی خانواده های جانبازان،ایثارگران و بازنشستگان آموزش و پروش و همه کسانی که از دولت طلبکار هستند را پرداخت کند.


غلامرضا مصباحی مقدم در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص انتقادهای دولت مبنی بر این که درآمدهای دولت در بودجه سال ۹۲ توسط مجلس افزایش یافته و غیر واقعی شده است، گفت: درآمدهای دولت از ۲۰۶ هزارمیلیارد تومان به ۲۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه این مطلب تاکید کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان این درآمدها بالا رفته است و مجلس این رقم را تغییر قابل توجهی نمی داند.


مصباحی مقدم تصریح کرد:دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان را در بند اول بودجه خود نیاورده بود بلکه در ردیف ها آورده بود و مجلس این اعتبار را زنده کرد و در سرجمع ها نیز آن را ذکر کرد و به عبارت دیگر بودجه را شفاف کردیم.

پندار سیستم

وی ادامه داد: انتقاد دولت به مسئله افزایش درآمدهای دولت و غیر واقعی کردن آن انتقاد بی‌مبنایی است.


رییس کمیسیون برنامه ؛بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: ۵ هزار میلیارد تومان فروش اوراق مشارکت، ۵ هزار میلیارد تومان واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام و ۳۰ هزار میلیارد تومان واگذاری اموال دولت و سهام شرکت های دولتی ، ریز ۴۰ هزار میلیارد تومانی است که دولت در سرجمع ردیف های خود ذکر نکرده بود و ما در سرجمع محاسبه کردیم و بودجه دولت را شفاف کردیم.


وی تاکید کرد: مجلس ۷ هزار میلیارد تومان اضافه کرد تا دولت ۷ هزار میلیارد تومان بدهی خانواده های جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان آموزش و پروش و همه کسانی که از دولت طلبکار بودند، پرداخت شود.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس هم چنین تصریح کرد:  مجلس با تغییر در اعتبارات لایحه بودجه ۹۲ به دولت در پرداخت بدهی‌هایش کمک کرد.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.