نرم افزارحسابداری صدگان

میزان درآمد سازمان تأمین اجتماعی، بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

0 560

حسابداراپ

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: میزان درآمد این سازمان بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۲ پیش بینی شده است که حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان آن از محل حق بیمه تأمین خواهد شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علیرضا رخشنده رو در مراسم تودیع و معارفه مدیران تأمین اجتماعی فارس ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: بخشی از درآمدهای سازمان تأمین اجتماعی نیز از سود حاصل از سرمایه گذاری و جرائم دیر کردهای حق بیمه دریافت می شود.



وی با بیان اینکه بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی از محل ماده ۳۹ قانون حمایت از  گروه های خاص، قریب به ۱۵ هزار میلیارد تومان است، گفت: سازمان هدفمندی یارانه ها نیز از محل بیمه شدگان یارانه ای مبلغ ۳۴۱ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارد.

پندار سیستم



رخشنده رو اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت های چشمگیری توسط مدیریت عالی سازمان تأمین اجتماعی درزمینه سرمایه گذاری انجام گرفته که از آن جمله می توان به خرید مجموعه هتل های هما در سراسر کشور و خرید ۶۵ درصد از سهام کارخانه ذوب آهن اصفهان اشاره کرد.



رائیجی سرپرست سابق تأمین اجتماعی فارس در ادامه این مراسم گفت: در سال گذشته ۵/۱۵ درصد افزایش درآمد داشته ایم که این رقم ۵/۴ درصد بیشتر از نرم کل کشور است.



همچنین نباتی مدیر کل جدید تأمین اجتماعی فارس ضمن اشاره به اینکه بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی در این استان هستند، افزود: در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد از جمعیت کشور تحت حمایت های خدمات سازمان تأمین اجتماعی هستند که این نشان از عظیم بودن این سازمان در جامعه است.



نباتی خاطر نشان کرد: این سازمان با تکیه بر اصل همراهی با مولدان جامعه در سال گذشته از محل اجرای بخشنامه قانون بخشودگی جرائم، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش کار و تولید به بدهکاران صنایع بخشوده است که گامی برای حمایت از تولید به شمار می رود.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.