نرم افزارحسابداری صدگان

خرید ۹ هزار و ۳۸ میلیارد ریال سهم در بورس

0 581

حسابداراپ

یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹ هزار و ۳۸ میلیارد ریال در هفته جاری دربورس اوراق بهادار تهران معامله شد.


به گزارش خبرنگار مهر، در هفته جاری یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون سهم به ارزش ۹ هزار و ۳۸ میلیارد ریال در بورس تهران معامله شد که کل این سهام به صورت خرد و بلوک تغییر مالکیت یافت. در عین حال، خرید و فروش های این هفته بازار سهام در ۱۸۶ هزار و ۳۶۹ دفعه انجام شد. در این مدت، ۶۵ هزار و ۹۴۸ خریدار در پنج روز کاری بازار سهام به معامله پرداختند.


این در حالی است که از ابتدای امسال، ۱۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹۷ هزار و ۴۰۶ میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت، تعداد ۴۳۴ هزار و ۲۶ سرمایه گذار، در یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۹۰۴ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.


پندار سیستم

شاخص کل از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه، ۵ هزار و ۸۲۴ واحد رشد کرد تا بازدهی ۱۵.۳ درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند. این متغیر در ۲۵ اردیبهشت ماه، بر روی عدد ۴۳ هزار و ۸۶۴ واحد ایستاد.


شاخص قیمت و سود نقدی هم عدد ۱۷۸ هزار و ۴۶۴ واحد را برای خود ثبت کرد. شاخص شناور آزاد نیز به عدد ۴۹ هزار و ۹۴۸ واحد رسید تا نسبت به ابتدای سال ۱۱.۹ درصد رشد داشته باشد.


شاخص بازار اول ۳۳ هزار و ۱۸۰ واحد و شاخص بازار دوم ۸۱ هزار و ۷۰۳ واحد را در پرونده کاری خود ثبت کرد. در عین حال شاخص صنعت در آخر هفته منتهی به ۲۵ اردیبهشت ماه، بر روی عدد ۳۸ هزار و ۲۱۴ واحد ایستاد که نسبت به ابتدای سال ۱۶.۲ درصد رشد کرد.


در این هفته ۷۸ هزار و ۹۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۷۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد. آمارها از این حکایت دارند که از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۱ هزار و ۲۶۷ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۵۵۱ میلیارد ریال در بورس خریداری شده است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.