نرم افزارحسابداری صدگان

تلاش براي کاهش ۵۰ درصدی مالیات بر ارزش افزوده شهرداری تهران

0 666

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصمیم کمیسیون تلفیق مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی مالیات بر ارزش افزوده شهرداری تهران را خلاف قانون خواند و از تلاش برای اصلاح این موضوع در صحن علنی مجلس خبر داد.

 

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر حذف ۵۰ درصدی درآمد‌های پایدار شهرداری تهران، تصریح کرد: تصمیم کمیسیون تلفیق این بوده که ۵۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده شهرداری تهران کم و در اختیار وزارت کشور برای تخصیص به شهرداری‌های سراسر کشور قرار گیرد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی٬ با خلاف قانون خواندن تصمیم کمیسیون تلفیق در این‌باره، تصریح کرد: عوارض حاصل از شهر تهران، جزء درآمد‌های شهرداری این شهر است و اختصاص آن به سایر شهرداری‌های کشور اقدامی غیر قانونی است.

پندار سیستم

 

لاهوتی با تأکید بر لزوم اصلاح کاهش ۵۰ درصدی مالیات بر ارزش افزوده شهرداری تهران، گفت: به نظر می‌رسد این تصمیم اشتباه باید اصلاح شود و ما در تلاش هستیم در صحن علنی مجلس این مورد را اصلاح کنیم.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: شهر تهران دارای مشکلات عدیده‌ای همچون هوای ناسالم٬ توسعه نیافتگی وسایل حمل و نقل عمومی٬ بافت‌های فرسوده٬ توسعه فضای سبز٬ استاندارد‌سازی معابر شهری  و احداث پل‌ها و اتوبان‌های لازم برای حجم گسترده تردد در این شهر روبروست و در این میان اگر از درآمد این شهر کم شود این شهر نمی‌تواند فعالیت‌های عمرانی خود را دنبال کند.

 

سخنگوی فراکسیون عمران مجلس شورای اسلامی٬ تأکید کرد: اگر قرار است تهران به عنوان الگوی شهرسازی در تمدن اسلامی-ایرانی میان کشور‌های جهان مطرح شود٬ باید مسئولان اهتمام جدی‌تری به درآمد‌های مدیریت شهری تهران داشته باشند.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.