نرم افزارحسابداری صدگان

شروع ۹۲ بورس با فلزات اساسی/شاخص بورس تهران بالاتر رفت

0 510

حسابداراپ

ارزش بازار سهام در معاملات نخستین روز سال ۹۲ به ۱۷۳ هزار میلیارد تومان رسید و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

.

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با ۵۶۱ واحد افزایش به ۳۸ هزار و ۶۰۲ واحد رسید. شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان، بیشترین تاثیر مثبت را در روند امروز شاخص داشتند.

 .

در نخستین روز کاری امسال، تعداد ۱۵۰ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۷۹۳ سهم به ارزش ۵۴۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در بورس اوراق بهادار تهران خریداری شد. این معاملات در ۹ هزار و ۲۹۹ دفعه انجام شد.

پندار سیستم

.

 شاخص کل امروز ۱.۴۸ درصد رشد کرد و به ۳۸ هزار و ۶۰۲ واحد رسید. شاخص صنعت هم با ۵۲۸ واحد افزایش تا ۳۳ هزار و ۴۲۰ واحد بالا آمد. همچنین شاخص بازار اول ۴۴۲ واحد و شاخص بازار دوم ۹۳۶ واحد رشد کرد تا به ترتیب اعداد ۳۰ هزار و ۴۷۳ و رقم ۶۳ هزار و ۷۷۶ واحد را برای خود ثبت کنند.

.

 بیشترین تقاضا امروز برای سهام شرکت های پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس به ثبت رسید. در مقابل، نوسازی و ساختمان ایران، فیبر ایران و تولید محور خودرو بیشترین صف فروش را به خود اختصاص دادند.

.

منبع : خبرآنلاين

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.