نرم افزارحسابداری صدگان

بررسی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون خدمات کشوری

2 641

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان یک دغدغه جدی در قانون خدمات کشوری در حال بررسی است .

.

امیرحسین قاضی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،  با تأکید بر لزوم همسان‌سازی  حقوق بازنشستگان، افزود: این دغدغه جدی بازنشستگان در حال حاضر در ذیل قانون خدمات کشوری در حال بررسی است و به یاری خدا پس از اتمام و نهایی شدن این قانون شاهد خبر‌های خوشی در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خواهیم بود.

.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طرح خدمات کشوری که در آن تکلیف‌های قانونی برای مرتفع شدن مسائل مهمی نظیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مد نظر قرار گرفته در کارگروهی به همین نام به ریاست مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در حال بررسی است.

پندار سیستم

.

وی همچنین در مورد افزایش حقوق حقوق‌بگیران و بازنشستگان کشوری و لشگری، ادامه داد: کمیسیون اجتماعی پیشنهاد افزایش حقوق افراد شاغل و بازنشستگان را در بودجه  سال ۹۲ به کمیسیون تلفیق داده اما این موضوع باید در این کمیسیون بررسی شود و مورد تراز اعضای کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: با توجه به بودجه انقباضی سال ۹۲ باید دید که برای افزایش دریافتی حقوق‌بگیران کشوری و لشکری چه میزان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

.

گفتنی است، قانون همسان‌سازی‌ برای ایجاد رویه‌ای همسان در پرداخت حقوق بازنشستگی به بازنشستگان دولت و بازنشستگان تأمین اجتماعی نوشته شده و براساس آن بازنشستگان تأمین اجتماعی معادل و هم اندازه بازنشستگان همرده‌شان در صندوق بازنشستگی کشوری حقوق بازنشستگی دریافت خواهند کرد.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. عبدوغلام می گوید

    سلام

    در دولت گذشته همه فصل های کارمندان بازنشسته پاییز بود چرا که عدم اجرای قانون خذمات کسوری در مورد افزایش حقوق کارمندان بر مبنای تورم واقعی در طی هشت سال گذشسته ارمغانی جز افسرده گی ناشی از شرمندگی تامین معیشت خانواده نداشته ونمایندگان محترم وخصوصا کمسیون اجتماعی مجلس هم به راحتی التفاتی به این تضیح حقوق نداشته اند.

  2. میرزا میرزائی یکانی می گوید

    اینجانب میرزا میرزائی یکانی متصدی امور دفتری ناحیه ۲ آموزش وپرورش ارومیه با توجه باینکه اینجانب نیروی اداره بوده بنده حقیر را دروسط سالتحصیلی بازنشسته نموده اند . (معاون اجرائی دفترداران ) برای ما شامل نشد .این کار باعث تضیح حقوق ماشد . با توجه باینکه بنده نیروی فعال بوده در شیفت مخالف تابحال انجام وظیفه نموده ومی نمائیم فلذا خواهشمنداست بمحض رضای خدا در خصوص چگونگی بازنشستگی اینجانب تحقیق بررسی بعمل آید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.