نرم افزارحسابداری صدگان

کدگذاری محصولات پتروشیمی

0 1,282

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به طرح کد گذاری محصولات پتروشیمی و فراورده‌های پلیمری گفت:طرح کد گذاری محصولات پتروشیمی می‌تواند نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و بازار این محصولات داشته باشد، چراکه این امربه سود تولید کنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود.

.

موید حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کد گذاری محصولات پتروشیمی در عرضه و تقاضای این کالاها در بازار نقش مهمی ایفا خواهد کرد،گفت: با کد گذاری محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری امکان رصد سیر خرید و فروش و مسیری که هر محصول پتروشیمی از لحظه تولید تا مصرف در بازار طی می کند، مشخص خواهد شد.

.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح کد گذاری محصولات پتروشیمی می‌تواند نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و بازار این محصولات داشته باشد، چراکه این امر هم به سود تولید کنندگان و هم به سود مصرف کنندگان خواهد بود.

پندار سیستم

.

وی این طرح را امری مثبت دانسته و تصریح کرد: این طرح را می‌توان اقدام موثری قلمداد کرد، چراکه برنامه جدیدی برای تنظیم بازار محصولات پتروشیمی محسوب شده و باعث مدیریت قیمت این محصولات در داخل خواهد شد.

.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با طرح کدگذاری محصولات پتروشیمی، از طرف صنعت پتروشیمی و پلیمری کشور موافق بوده و آنرا گامی مثبت و موثر در افزایش ارتقای بهره‌وری این صنعت در کشور می‌داند.

.

خاطر نشان می‌شود چندی پیش دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به برنامه ریزی برای کدگذاری محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری هدف از اجرای این طرح را تنظیم و مدیریت بازار اعلام کرد و افزود: با تعریف کد شناسه برای هر یک از محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری امکان تنظیم قیمت‌ها در بازار داخلی فراهم شده و اگر محصول به میزان کافی وارد بازار شود، با تنظیم شدن عرضه و تقاضا، خود به خود بازار محصولات پتروشیمی هم تنظیم خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.