نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع آغاز شد.

0 575

حسابداراپ

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشور از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.

.

رضا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه ارائه  تسهیلات ۶ هزار میلیارد تومانی  به صنعت از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شده است، تصریح کرد: با پیگیری کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دستور رئیس جمهور ارائه این تسهیلات به صنایع کشور آغاز شد.

.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از دستور رئیس جمهور برای پراخت تسهیلات به صنایع، این موضوع را از وزارت صنعت ،معدن و تجارت پیگیری کردیم و آنها نیز آغاز پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی را تایید کردند.

.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه در مرحله اول تسهیلاتی بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان در اختیار واحدهای صنعتی قرار می گیرد، درباره پرداخت مرحله بعدی تسهیلات به صنایع گفت: ارائه تسهیلات مرحله دوم به واحدهای صنعتی بستگی به مواردی چون میزان درآمدها و شرایط اقتصادی دارد.

.

رحمانی با اشاره به اینکه منابع پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی صندوق توسعه ملی خواهد بود، در بخش دیگری از اظهاراتش به آخرین وضعیت طرح حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: طرح حمایت از تولید ملی نیز در دستور کار کمیسیون حمایت از تولید ملی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد و طی یک الی دو هفته آینده به جمع بندی لازم درخصوص این طرح خواهیم رسید.

.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره زمان مطرح شدن طرح حمایت از تولید ملی در صحن علنی مجلس نیز تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که تا این طرح دهه فجر  در دستور کار صحن قرار گیرد.

.

لازم به ذکر است طرح حمایت از تولید ملی با هدف ارائه راه حل کوتاه مدت سه ساله با تکیه بر افزایش هزینه های جاری بنگاه ها در شرایط رکود تورمی،  مطالبات بخش خصوصی از بخش دولتی، پایین بودن نقدینگی بنگاه های اقتصادی تولیدی، مشکلات نوسانات ارزی، عدم استمهال مالی و قضایی برای بدهکاران بانکی- مالیاتی و تامین اجتماعی  ونبود تسهیلات لازم جهت ورود ماشین آلات صنعتی و معدنی، مشتمل بر ۴۰ ماده در دستور کار کمیسیون حمایت از تولید ملی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون صنایع و معادن به عنوان کمیسیون فرعی قرار گرفته است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.