نرم افزارحسابداری صدگان

۲ سناريوي جديد مالياتي دولت/ پيشنهاد درآمد ۳۷ تا ۴۳ هزار ميلياردتوماني

0 528

حسابداراپ

رئيس كل سازمان امور مالياتي كشور از دو سناريوي كسب درآمدهاي مالياتي در سال آينده خبر داد و گفت: براي نهايي كردن سناريوهاي درآمدي ۳۷ يا ۴۳ هزار ميليارد توماني مالياتي در حال مذاكره با مجلس هستيم.

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل ازپايگاه اطلاع رساني دولت ، علي عسكري از دو سناريو براي درآمدهاي مالياتي در سال آينده خبر داد و گفت: در اين باره مذاكراتي نيز با مجلس انجام شده است كه در چارچوب بودجه سال ۹۲ دنبال شود.

.

رئيس كل سازمان امور مالياتي كشور اظهار داشت: بايد يك فرصتي را درنظر بگيريم تا نتيجه مذاكرات دولت و مجلس در اين زمينه به يك جمع بندي مشخصي برسد.

پندار سیستم

.

عسكري ادامه داد: در اين قالب، قرار است مشخص شود كه بر اساس كدام سناريوي مالياتي بودجه سال آينده را تدوين كنيم، نتيجه آن كه مشخص شود براي ما هم معلوم مي شود كه ثبت درآمدها را به چه نحو بايد داشته باشيم.

.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي افزود: ما از ۳۷ هزارميليارد تومان تا ۴۳ هزارميلياردتومان در قالب سناريوهاي مختلف براي درآمدهاي سازمان مالياتي سال آينده پيش بيني و برنامه ريزي كرده ايم كه بايد نتيجه نهايي كار براي دنبال كردن يك سناريوي مشخص دنبال شود.

.

وي خاطر نشان كرد: هر يك از اين سناريوها الزامات و ابزارها و همچنين نيازهاي خاص خودش را دارد. در هر صورت ما آمادگي داريم وقتي بحث ها به نتيجه رسيد، بتوانيم موضوع را دنبال كنيم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.