نرم افزارحسابداری صدگان

پیشنهاد حقوق تمام وقت در مقابل کار نیمه وقت زنان سرپرست خانوار

0 758

حسابداراپ

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تنظیم پیشنهاد حقوق تمام وقت در مقابل کار نیمه وقت زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این پیشنهاد موجب می‌شود تا زنان سرپرست خانوار و همچنین مردان سرپرست خانوار شرایط بهتری را برای نگهداری از فرزندان معلول داشته باشند.

.

پندار سیستم

يحیی سخنگویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از پیشنهاد حقوق تمام وقت در مقابل کار نیمه وقت زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: این پیشنهاد از جمله تغییرات مهم در بازنگری قانون جامع حمایت از معلولان است که در نظر گرفته شده است و این طرح را به زودی به هیات دولت ارسال می‌کنیم.
.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: علاوه بر زنان سرپرست خانوار تمهیداتی را برای مردان سرپرست خانواری که دارای فرزند معلول بوده و از بضاعت کافی برخوردار نیستند در نظر گرفته شده است.
.
وی هدف اصلی از این پیشنهاد را تشویق نگهداری فرزندان معلول در خانواده دانست و اظهار کرد: نمی‌خواهیم که فرزند معلول از دل خانواده خارج شود و به دنبال توانبخشی معلولان در دل خانواده‌ها هستیم و این پیشنهاد نیز موجب می‌شود تا زنان سرپرست خانوار و همچنین مردان سرپرست خانوار شرایط بهتری را برای نگهداری از فرزندان معلول داشته باشند.
.
سخنگویی در رابطه با نگهداری از فرزندان معلول، بیان کرد: برخی از خانواده‌ها که بنا به دلایلی از جمله اقتصادی نمی توانند از کودک معلول خود نگهداری کنند به سازمان معرفی می‌کنند و این کودکان در مراکز تحت نظر سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند که این امر هزینه‌های زیادی را بر خانواده و سازمان تحمیل می‌کند.
.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: ارائه تسهیلات بیشتر به سرپرست خانوارهای دارای افراد معلول موجب می‌شود تا سرپرست خانوار وقت و درآمد کافی را برای نگهداری از معلول را داشته باشد بنابراین باید به حمایت از سرپرست این خانواده‌ها توجه شود.

.

وی از نگهداری ۸۰ هزار فرزند معلول در مراکز تحت نظر سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: اکنون هدف سازمان ماندن معلول و توانمندسازی او در دل خانواده است چرا که توانمند سازی معلول در دل خانواده نتایج به مراتب بهتری را به دنبال دارد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.