نرم افزارحسابداری صدگان

جلسات مشترک دولت و مجلس برای تعیین نرخ منطقی محصولات پتروشیمی

0 608

حسابداراپ

 عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری دو جلسه مشترک بین شرکت های پتروشیمی، دولت و کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و گفت: بر اساس این جلسات شرکت های پتروشیمی و دولت برای تعیین قیمت منطقی برای محصولات پتروشیمی در حال تفاهم هستند.

.

حسین نجابت درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه شرکت های پتروشیمی مواد خود را با نرخ ترجیحی خریداری می کنند، تصریح کرد: این در حالی است که محصولات خود را با نرخ آزاد حساب می کنند.

.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی افزود: این که خوراک پتروشیمی ها با قیمت ۱۲۲۶ تومان خریداری شود و محصولات پتروشیمی با نرخ آزاد محاسبه شود غیر منطقی است.در این خصوص جلسات متعددی بین شرکت های پتروشیمی، دولت و کمیسیون انرژی مجلس در حال انجام است که برای محصولات پتروشیمی یک قیمت معقول در نظر گرفته شود.

پندار سیستم

.

نجابت در توضیح مطلب فوق افزود: در این راستا تا کنون دو جلسه مشترک بین شرکت های پتروشیمی، دولت و کمیسیون انرژی مجلس برگزار شده است و شرکت های پتروشیمی و دولت برای تعیین قیمت معقول برای محصولات پتروشیمی در حال تفاهم هستند.

.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره واقعی شدن قیمت حامل های انرژی گفت: چالش جدی در این خصوص وجود دارد و آن این است که قیمت حامل های انرژی را باید به سقف قابل قبولی برسانیم.

.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در واقعی کردن قیمت انرژی در مواردی که به طور مستقیم با زندگی مردم ارتباط دارد باید با احتیاط عمل کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نسبت به امور حمل و نقل یا اموری که با زندگی مردم در ارتباط است دچار یک تردید هستیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.