نرم افزارحسابداری صدگان

آغاز به کار دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه خدمات به سهامداران

0 633

حسابداراپ

مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت : خدماتی از قبیل احراز هویت، اصلاح مشخصات سهامداری، وثیقه گذاری و … در شعب منتخب دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای سهامداران بازار سرمایه ارائه خواهد شد.

.

واگذاری و برون سپاری خدمات سهامداری از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولتی به بخش عمومی از روز گذشته آغاز شده است.
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، از آغاز به ارائه خدمات دفاتر خدمات پیشخوان دولت به سهامداران خبر داد و گفت: با آمادگی دفتر پیشخوان دولت در میدان هفت تیر، سهامداران می توانند نیازهای خود را از این دفتر پیگیری کنند. این در حالی است که مذاکره با سایر دفاتر پیشخوان برای ارایه این خدمات ادامه دارد و به زودی در سایر دفاتر نیز خدمات ارایه خواهد شد.

.

حامد سلطانی نژاد، درباره خدماتی که این دفاتر به سهامداران ارائه می دهند، گفت: مواردی مانند واگذاری یا برون سپاری خدمات سهامداری از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت به بخش عمومی اجرایی و زمینه های لازم برای اجرای برنامه ها با سایر دفاتر پیشخوان نیز نهایی شده است.

پندار سیستم

.

به گفته وی خدماتی از قبیل احراز هویت،  اصلاح مشخصات سهامداری، وثیقه گذاری و غیره که تاکنون تنها در خود شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می شد، از این پس در شعبه های مختلف دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه موجب افزایش سرعت در خدمت رسانی به سهامداران می شود، تصریح کرد: با بهره گیری از دفاتر پیشخوان دولت هزینه های رفت و آمد سهامداران در خارج از تهران نیز کاهش خواهد یافت.

.

وی گفت:  برای مثال در یک روستای ۱۰ هزار نفری ممکن است فقط دو نفر سهامدار باشند بنابراین با  استفاده از مراکز پیشخوان این سهامداران در هر نقطه کشور به راحتی می توانند از خدمات سهامداری سپرده گذاری استفاده کنند.

.

سلطانی نژاد اضافه کرد: شرکت سپرده گذاری قصد دارد برای سهامداران و مراجعان به این دفاتر، تسهیلاتی قائل شود. برای مثال برخی هزینه‌ها از این افراد دریافت نمی شود تا این فرهنگ جا بیفتد که سهامداران در کشور مجبور نباشند به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در تهران مراجعه کنند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.