نرم افزارحسابداری صدگان

رویدادهای تاثیرگذار روی قیمت طلا در ماه نوامبر

0 648

حسابداراپ

در ماه نوامبر برخی رویدادهای مهم از قبیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ،افزایش تقاضای خرید طلا به علت جشنهای پیش رو در هند و تلاش اروپا برای حفظ یونان در منطقه یورو روی قیمت طلا تاثیرگذار خواهند بود.

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از شارپس پیکسلی، قیمت طلا در معاملات آتی آمریکا طی یک هفته گذشته با نوسانات شدیدی همراه شد و با سطح ۱۷۱۲ به معاملات روز جمعه پایان داد. بازار سهام آمریکا در روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به علت رسیدن طوفان سندی به سواحل شرقی این کشور تعطیل شد. شاخص یورو استاکس ۵۰ پس از کاهش ۱.۸درصدی در هفته گذشته ۰.۸درصد در هفته جاری افزایش یافت .شاخص دلار آمریکا نیز پس از افزایش ۰.۲ درصدی در روز دوشنبه ،روز گذشته با رشد ۰.۳۸درصدی مواجه شد.
.
براساس این گزارش، برخی از خبرهای اقتصادی جهان تاثیر بسزایی روی بهای طلا می گذارند.جمعه هفته گذشته وزارت بازرگانی آمریکا از رشد ۲ درصدی میزان تولید ناخالص داخلی این کشور خبرداد که بیشتر از میزان پیش بینی کارشناسان بلومبرگ می باشد.رشد تولیدات ناخالص داخلی آمریکا و افزایش نرخ تورم در این کشور موجب افزایش بهای جهانی طلا خواهد شد.روز گذشته بانک مرکزی ژاپن از افزایش سیاست انبساطی پولی خود برای مقابله با کاهش رشد اقتصاد در این کشور تا ۶۶ تریلیون ین خبرداد.
.
این گزارش می افزاید،در ماه نوامبر اروپا برای حفظ یونان در منطقه یورو تلاش خواهد کرد شاخص تمایلات اقتصادی ماه اکتبر یونان ۸۴.۵واحد اعلام شد که تا حدی بهتر از میزان پیش بینی کارشناسان بود. این در حالی است که آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان و لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصاد و بحران مالی جهان هشدار داده اند.
.
به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، با توجه به جشنهای پیش رو در هند و افزایش میزان تقاتضای خرید طلا در این کشور موجب رشد بهای طلا تا اوایل سال آینده خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.