نرم افزارحسابداری صدگان

رشد اقتصادی آمریکا قیمت طلا را افزایش داد.

0 607

حسابداراپ

روز گذشته انتشار گزارشی از سوی وزارت بازرگانی آمریکا مبنی بر افزایش رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه سوم سال جاری موجب شد قیمت طلا با رشد ۰.۲ درصدی در محدوده ۱۷۱۲ دلار و ۲۳ سنت داد و ستد شود.

.
به دنبال انتشار گزارشی از سوی وزارت بازرگانی آمریکا مبنی بر افزایش رشد اقتصاد این کشور در سه ماهه سوم سال جاری که بهتر از میزان پیش بینی کارشناسان بود ،قیمت جهانی طلا روز گذشته با افزایش مواجه شد.
.

براساس این گزارش،تحلیلگران اقتصادی براین باورند تردید سرمایه گذاران نسبت به رشد اقتصاد جهان و نتایج اعمال سیاست انبساطی پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا هنوز ادامه دارد.
.

براین اساس،نگرانی سرمایه گذاران نسبت به انتشار گزارشی مبنی بر اینکه برنانکه به دوستان نزدیک خود گفته است حتی اگر اوباما در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود تمایلی به ادامه فعالیت در بانک مرکزی را نخواهد داشت موجب شد روز گذشته هر اونس طلای آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر با کاهش ۰.۷درصدی در هفته گذشته با کاهش روبه رو شد.
.

پندار سیستم

این گزارش می افزاید، چشم انداز بهای طلا در ماههای آینده به تردید سرمایه گذاران نسبت به انتخابات ریاست جمهوری و مشکلات اقتصادی آمریکا وابسته خواهد بود.
.

“آدام سارحان” تحلیلگر نمودار تکنیکال طلا اظهار داشت: قیمت طلا از نوامبر سال ۲۰۱۱ چندین بار به سطح مقاومتی ۱۸۰۰ دلار نزدیک شده است اما در هر بار درعبور از این سطح موفق نشده است.

.

منبع: سایت طلا

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.