نرم افزارحسابداری صدگان

اوراق قابل تبدیل به سهم در راه بازار سرمایه ایران

0 1,077

حسابداراپ

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر از انتشار اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهم توسط یک شرکت بزرگ در بورس، اوراق اجاره یک شرکت معتبر در حوزه ساخت و ساز و اوراق مرابحه شرکت سایپا توسط این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.
.
مطابق آیین‌نامه اجرایی اوراق مشارکت در ایران، اوراق مشاركت قابل تبديل به سهام اوراقي است كه توسط شركت‌هاي سهامي عامي منتشر و در سررسيد نهايي يا زمان تحقق افزايش سرمايه به سهام شركت‌هاي موضوع طرح اوراق مشاركت، تبديل مي‌شود.
.
بهروز زارع با اشاره به طی مراحل قانونی انتشار اوراق قابل تبدیل به سهم از سوی این شرکت گفت: شرکت‌های تامین سرمایه با توجه به گستردگی حوزه کاری می‌توانند خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهند؛ اما به نتیجه رسیدن هر یک از ایده‌ها و پروژه‌ها با توجه به وابستگی زیاد عملکرد تامین سرمایه‌ها به شرایط اقتصادی کشور، در روزگار ما به کندی و به سختی پیش می‌رود.
.
مديرعامل تامین سرمایه سپهر در خصوص ایده‌ها و پروژه‌های عملیاتی شده شرکت از تعهد پذیره‌نویسی بانک چهار هزار میلیارد ریالی خاورمیانه به عنوان مهم‌ترین پروژه انجام شده در گذشت کمتر از یک سال عمر این شرکت یاد کرد و گفت: بانك مركزي مجوز اوليه بانك خاورميانه را صادر كرد كه مجوز پذيره‌نويسي آن در روز ۳۱ خرداد امسال در سازمان بورس صادر شد و یك ميليارد و ۹۳۴ ميليون و ۵۰۹ هزار سهم این بانک با وجود مدت زمان ۱۰ روزه برای پذیره‌نویسی، طی چهار روز فروش رفت.
.
وی در ادامه یادآور شد: بازارگردانی اوراق اجاره (صکوک) شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و ضمانت نقد شوندگی پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کاریزما از دیگر پروژه‌های انجام شده شرکت تامین سرمایه است.
.
مدیر عامل شرکت تامین سرمایه سپهر خاطرنشان کرد: پس از افزایش سرمایه شرکت خوارزمی پروژه شرکت عمران و توسعه فارس در کنار افزایش سرمایه سایر شرکت‌ها از جمله کارهایی است که همکاران شرکت در حال پیگیری آن برای به نتیجه رسیدن هستند که تا زمان نهایی نشدن پروژه نمی‌توان از زمان کاری آن صحبت کرد.
.
به گفته زارع، انعقاد قراردادهایی در خصوص مشاوره عرضه برای افزایش سرمایه شرکت سینا دارو، انتشار اوراق مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و انتشار اوراق مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت از دیگر کارهای در دست انجام شرکت محسوب می‌شود.
.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.