نرم افزارحسابداری صدگان

امكان اتصال تمامي پرونده هاي يك مودي به يكديگر فراهم شد

0 646

حسابداراپ

رييس كل سازمان امور مالياتي گفت: براساس فرآيند شماره اقتصادي تمامي پرونده هاي يك مودي به يكديگر متصل مي شود تا به تمام درخواست هاي وي رسيدگي گردد.

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از ايرنا ، علي عسكري با بيان آنكه ، سازمان امور مالياتي تاكنون براي اشخاص حقيقي شماره شناسايي نداشته است، ‌افزود: اين امر سبب مي شود تا ارتباط سازمان امورمالياتي با مودي براساس پرونده باشد.

.

وي ادامه داد: چه بسا برخي موديان مالياتي داراي چندين پرونده مالياتي باشند كه تعدادي از آنها غير فعال و تعدادي نيز فعال است اما اين امر سبب شده تا سازمان امور مالياتي تنها برخي از پرونده ها را بررسي كند.

پندار سیستم

.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي ادامه داد: به عنوان مثال اين امكان وجود دارد كه برخي افراد دربخش مشاغل، املاك و ساير فعاليت هاي اقتصادي فعال و داراي پرونده هاي متعدد مالياتي باشند.

.

عسكري گفت: البته تعدد پرونده ها نيز سبب شده بود تا بسياري از موديان در خصوص سوابق مالياتي خود با مشكلاتي مواجه شوند و سازمان امور مالياتي نيز به لحاظ تعدد پرونده ها در مورد پاسخ گويي با مشكل مواجه مي شد.

.

معاون وزير امور اقتصادي ودارايي اظهار داشت: ثبت نام اشخاص حقوقي براي دريافت كد اقتصادي در مراحل پاياني است و ثبت نام اشخاص حقيقي نيز از تابستان امسال آغاز شده و در حال انجام است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.