نرم افزارحسابداری صدگان

استانداران بر مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نظارت کنند

7 1,079

حسابداراپ

معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت ريیس‌جمهور گفت: استانداران موظف به نظارت بر اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های استانی هستند.

.

هاجر تحریری نیک‌صفت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد خبری مبنی بر تعدیل برخی از نیروهای شرکتی در استانداری گیلان و مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: مصوبه تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی دستگاه‌های دولتی از جمله کارکنان شرکتی زیر یک سال در دولت صادر شده و دستگاه‌های اجرایی کسانی را که شرایط دارند، تبدیل وضعیت می‌کنند.

پندار سیستم

.

معاون راهبردی و منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ريیس‌جمهور گفت: تصمیم‌گیری در مورد نیروهای شرکتی برعهده دستگاه‌ها است و استانداری‌ها مسوول نظارت بر حسن اجرای مصوبه دولت در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در استان‌ها هستند.

.

تحریری نیک‌صفت افزود: در مورد مطلبی که درباره کارمندان استان گیلان اعلام کردیم، خود استانداری مسوول نظارت بر مصوبه دولت است که البته ما نمی‌توانیم به صورت جزئیات وارد عملکرد دستگاه‌های اجرایی شویم و خود استانداری به نمایندگی از دولت بر این مصوبه نظارت می‌کند.

.

محل تبلیغ شما

7 نظرات
  1. شرکتی پیام نور می گوید

    میگن شاه می بخشه وزیر نمی بخشه حکایت همین موضوعه! دولت دستور میده استاندار میگه بودجه ندارم!!!!!!!!!!!! آخه این دولت چه گناهی کرده که نه مجلس نه مدیران استانی گوش به حرفش نیستند! خدا لعنت کند کسانی را که سر راه تبدیل وضع نیروهای شرکتی دستگاه های اجرایی سنگ میندازن… تازه دانشگاه ها هم یه بهانه جدید یاد گرفتند که ما هیأت امنایی هستیم و تبدیل وضع شامل حال ما نمیشود. دولتی ها لطفاً پیگیری کنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.

  2. علیرضا جغتایی می گوید

    اینجانبان نیرو های شرکتی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با توجه به مصوبات متعدد در خصوص تغییر وضعیت نیروهای شرکتی متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است و ما همچنان با شرکت به صورت حجمی صوری قرارداد داریم

  3. کارمندشرکتی دانشگاه می گوید

    به نظر من هیچ وقت نمایندگان مجلس که اعضای هیات امنای دانشگاهها هستند نمی خواهند شرکتهایی را که مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغات انتخاباتیشان کرده اند حذف شوندیا اصلا نمی توانند برعکس اعضای دولت که رییس جمهور انتخابشان میکند …پس به نظر شما چه دلیلی دارد که نمیخواهند شرکتها حذف شوند.

  4. مهدی می گوید

    با سلام وعرض ادب واحترام .اینجانب به نمایندگی جمع زیادی از نیروهای شرکتی بانک ملی ایران .هستیم که چند با در رسانه ها اعلام شده که نباید هیچ نیروی شرکتی وجود داشته باشد اما متاسفانه بانک ملی هیچ گونه اقدامی برای تبدیل وضعیت ما انجام نداده حتی به استانداری استانمان هم مراجه کردیم که تا کنون بی فایده بود…خواهشا بفرماید که تکلیف ما نیروهای شرکتی بانک ملی چه می شود ایا تبدیل وضعیت می شویم یا خیر .با کمال تشکر نیروهای شرکتی تدارک .بانک ملی ایران

  5. نیروی شرکتی می گوید

    سلام ! متأسفانه راه آهن هیچ کدام از بخشنامه ها و دستورالعملهای مسئولین و دولت را اجرا نکرده و در آینده هم اجرا نخواهد کرد و هیچ ارگانی نیز نتوانسته این اداره را وادار به اجرا بکند . راه آهن به کذب اعلام داشته که تبدیل وضعیت را انجام داده و یا در حال انجام است ، اما این طور نیست . در راه آهن هیچ قراردادی بصورت نیروی انسانی بسته نمیشود و به طرق مختلف از اجرای این بخشنامه ها طفره میرود . خواهشمندیم رسیدگی بفرمائید.

  6. نیروی شرکتی شیلات گیلان می گوید

    من یکی از تعداد کسانی هستم که در اداره شیلات مشغول به کار هستم با داشتن ۲ سال سابقه ۸ ماه حقوق نگرفته و وضعیت ما نه به صورت شرکتی و نه به صورت قراردادی می باشدو نه هیچ گونه بیمه ای داریم.۱ سال و یا بیشتر از اینکه قراره ما رو قراردادی کنن میگذره ولی ما فقط تو اخبار می شنویم که قرار این اتفاق بیفته واین مسئله هر روز تکرار میشه ولی انگار این فقط یه شایعه پراکنیه……

  7. بانک توسعه تعاون می گوید

    باز هم بانک توسعه تعاون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی روانجام نداد وتوپ روتوزمین نوبخت انداخت ما این همه بازیکن خوب داشتیم پس چرا برای تیم ملی فوتبال مون مربی خارجی آوردیم ……تشکرویژه از بازیکنان در سمت های مختلف که چقدر خوب پاس کاری میکنندآخرهم این نیروهای شرکتی هستندکه مورد ظلم وستم قرارمیگیرند….بانک توسعه تعاون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.