نرم افزارحسابداری صدگان

طرح معافیت مالیاتی مربوط به کمیته امداد امام خمینی تصویب شد.

0 548

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات از تصویب طرح الحاق کمیته امداد امام خمینی(ره) به فهرست نهادها و مؤسسات مشمول ماده (۱۷۲) قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

.

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت:جلسه امروز دو دستور جلسه مبنی بر بررسی طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌هاو سایر منابع مالی و پولی کشور و طرح الحاق کمیته امداد امام خمینی(ره( به فهرست نهادها و مؤسسات مشمول ماده (۱۷۲) قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم رسیدگی کرد.

پندار سیستم

.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در جلسه امروز طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌هاو سایر منابع مالی و پولی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و رد شد.

.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات هم چنین تاکید کرد: طرح الحاق کمیته امداد امام خمینی(ره) به فهرست نهادها و مؤسسات مشمول ماده (۱۷۲) قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم نیزدر دستور کار کمیسیون قرار گرفت که این طرح در کمیسیون تصویب شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.