نرم افزارحسابداری صدگان

اعلام آمادگي بانك مركزي براي خريد ارز از مردم در مركز مبادلات از روز شنبه

0 585

حسابداراپ

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت خبر داد: بانك مركزي روز گذشته اعلام كرده كه آمادگي براي خريد ارز به نرخ‌هاي تعيين شده در مركز مبادله‌اي را از سوي مردم دارد و رسما اين خبر اعلام شد.

 .

حميد صافدل در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: حضور بانك‌هايي مثل بانك صنعت ومعدن مي تواند هدايت بخشي از اين ثبت سفارش‌ها و گشايش اعتبارها را به سمت حوزه صنعت افزايش دهد.

.

وي درباره عرضه ارز توسط مردم به مركز مبادلات ارزي گفت: بانك مركزي در اين رابطه رسما اعلام كرده كه آمادگي دارد در نرخ‌هاي مبادله‌اي روزانه اين ارزها را از مردم خريداري كند و در مركز مبادله ارز با روش كشف قيمتي كه روزانه اعلام مي‌شود آن را به ساير متقاضيان براي خريدهاي اساسي انتقال دهد.

پندار سیستم

.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد: بانك مركزي اعلام آمادگي كرده كه از روز شنبه مي‌تواند اين كار را انجام دهد.

 .

وي در پاسخ به اين كه خريد ارز توسط اين مركز از مردم پايين‌تر از نرخ بازار آزاد است؟ گفت: متقاضي حق انتخاب دارد و براساس سنجش افكار عمومي و گزارش‌هاي كارشناسي اين نتيجه به دست آمده كه متقاضيان در شبكه ارزي به سيستم بانك مركزي با اطمينان و رغبت بيشتري تمايل دارند كه ارزشان را از طريق شبكه‌هاي مطمئن بانكي عرضه و جابه جا كنند.

.

صافدل در پاسخ به اين سوال كه قرار بود بانك‌هاي عامل در اين رابطه افزايش يابند گفت: براساس صحبتي كه در اين زمينه صورت گرفته سازوكارهاي نقل و انتقال دفاتر يا ميز استقرار نمايندگان بانك به اين مركز توسعه خواهد يافت و ما در روز گذشته‌مان بيشترين عملكرد را در بانك كشاورزي و براي كالاهاي اولويت سوم داشتيم و فكر مي كنم حضور بانك‌هايي مثل بانك صنعت ومعدن مي تواند هدايت بخشي از اين ثبت سفارش‌ها و گشايش اعتبارها را به سمت حوزه صنعت افزايش دهد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.