نرم افزارحسابداری صدگان

طرح تمدید قانون خدمات مدیریت کشوری با اصلاحاتی تصویب شد.

0 633

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نشست امروز این کمیسیون گفت: طرح تمدید قانون خدمات مدیریت کشوری که در نشست علنی امروز مجلس دوفوریت آن به تصویب نمایندگان رسیده بود، با اصلاحاتی در کمیسیون اجتماعی رای آورد.

.

امیر‌حسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: با اصلاحات اعمال‌شده، طرح مذکور به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بررسی لایحه الحاق سازمان تعاونی کادر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (اتکا) به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی دیگر دستور کار امروز کمیسیون اجتماعی بود.

.

وی تصریح کرد: به دلیل ابهاماتی که در لایحه مذکور وجود داشت و نقطه‌نظرات مطرح شده توسط مدعوین، مقرر شد این لایحه در کارگروه رفاه اجتماعی بررسی و رفع اشکال شود و سپس در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نهم در پایان گفت: قرار بود در نشست امروز این کمیسیون طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیات‌های مدیره و مدیریت عامل بررسی شود اما به دلیل کمبود وقت و طولانی‌شدن جلسه به نشست آینده کمیسیون اجتماعی موکول شد.

 .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.