نرم افزارحسابداری صدگان

بازگشت خريداران به بازار

0 497

حسابداراپ

در بازار ديروز شاهد ورود مجدد ولي تدريجي خريداران به نمادهاي ارزنده بازار همچون وغدير، ومعادن، وسپه از شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري – فاسمين، کروي، فملي، کنور، کمنگنز و‌… در گروه معدني – شپترو، شاراک، شپديس و … در گروه پتروشيمي – فولاد مبارکه، فخاس، فنورد و … در گروه فلزي بوديم.

.

 در گروه سيماني، در حالي‌که انجمن صنفي سيمان از افزايش ۲۲درصدي نرخ فروش از دوم مهر ماه خبر داده بود و کليه شرکتهاي سيماني مبادرت به اعلام بودجه جديد و شناسايي سود ناشي از مصوبه اخير داده بودند گويا سازمان حمايت هنوز نظر قطعي و موافقت خود را با افزايش نرخ انواع سيمان اعلام نکرده است اين در حاليست که تعيين قيمت سيمان منبعد بر عهده انجمن صنفي سيمان گزارده شده بود.

.

پندار سیستم

 با توجه به اينکه هنوز خبري رسمي در اين باره منتشر نشده است، قطعي بودن افزايش ۲۲ درصدي نرخ سيمان در‌هاله اي از ابهام قرار دارد. در گروه قندي عليرغم درخواست شرکت‌هاي قندي و ارائه مستنداتي داير با بر افزايش بهاي تمام شده شکر و پيشنهاد افزايش ۲۰۰ توماني قيمت شکر – امکان موافقت سازمان حمايت و نهاد مربوطه از اين درخواست با ترديدهايي مواجه گرديده و گويا فعلا منتفي شده است اين امر رويکرد منفي بازار از سهام گروه قندي و تشکيل صف فروش براي سه نماد مطرح قندي‌ها يعني قشير، قپيرا و قزوين را در پي داشته است و پس از مدت‌ها صف خريد قلرست نيز عرضه شد.

.

گروه غذايي و به خصوص نمادهاي توليد‌کننده لبنيات که در آستانه افزايش قيمت محصولات قرار داشتند، با اقبال بازار و صفهاي خريد مواجه شدند. ولي انتشار اخباري مبني بر قطع ارز بانکي (دلار ۱۲۲۶ توماني) براي واردات روغن خام، گروه توليد‌کنندگان روغن تصفيه شده را در وضعيت بدي قرار داد.

.

منبع : مردمسالاری

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.