نرم افزارحسابداری صدگان

تقسیط خرید بیمه خدمت سربازی امکان پذیر نیست.

1 775

حسابداراپ

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط موجود، امکان تقسیط خرید بیمه دوران سربازی وجود ندارد و تمامی مبلغ بایستی نقدا پرداخت شود.

.

محمدحسن زدا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییر شرایط نحوه خرید بیمه خدمت سربازی اظهار داشت: افرادی که قبل از رفتن به خدمت سربازی نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کرده و بیمه شده باشند و پس از دوران سربازی نیز نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای مدت زمان خدمت سربازی را به عنوان سابقه بیمه به سوابق بیمه‌ای خود اضافه کنند.

پندار سیستم

.

وی با اشاره به افرادي که قبل از دوران سربازی بیمه پرداز تامین اجتماعی نيستند گفت: اين افراد بایستی حق بیمه دوران سربازی را کامل بپردازند و با پرداخت کامل حق بیمه دوران سربازی این سنوات به عنوان سابقه برای بیمه شده محسوب می‌شود.

.

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: افراد متقاضی با مراجعه به شعبه‌ای که حق بیمه می‌پردازند و تکمیل فرم مربوطه نسبت به درخواست خرید بیمه دوران سربازی اقدام کنند.

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. شهرخ می گوید

    تکلیف قانونی افرادی که حق بیمه سربازی را پرداخت نموده و هم اینک به بهانه تاخیر در اقساط جز سوابق نیامده چیست روشن وشفاف پاسخ دهید به استناد کدام قانون یا شرع چنین امری ممکن است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.