نرم افزارحسابداری صدگان

پایداری اونس طلا در بازار های جهانی

0 684

حسابداراپ

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام سیاستهای جدید بانک مرکزی آمریکا هستند قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه بدون تغییر ثابت باقی ماند.

.

پندار سیستم

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، رای مثبت دادگاه قانون اساسی آلمان به طرح خریداری اوراق قرضه و بدهی منطقه یورو روز گذشته موجب افزایش چشمگیر ارزش یورو در برابر دلار و افزایش نسبی قیمت طلا شد .
.
براساس این گزارش، کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی اکنون امیدوارند تا بانک مرکزی آمریکا پس از پایان نشست امروز خود سیاستهای جدید انبساطی پولی را برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی اعلام کند .
.
بر این اساس ،پیش بینی می شود با اعلام سیاستهای جدید انبساطی از سوی بانک مرکزی آمریکا قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو شود . قیمت طلا از ابتدای ماه جاری میلادی تا کنون ۲ درصد رشد داشته است . قیمت طلا در ماه آگوست نیز بیش از ۵ درصد افزایش یافت.

.
کارشناسان اقتصادی بر این باورند که با اعلام سیاستهای جدید انبساطی پولی در آمریکا قیمت طلا به بیش از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس خواهد رسید .
.
گفتنی است، قیمت هر اونس طلا امروز با اندکی تغییر نسبت به روز گذشته به ۱۷۳۱.۵۹ دلار رسیده است . قیمت طلا روز چهارشنبه به بیش از ۱۷۴۶.۲۰ دلار رسیده بود .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.