نرم افزارحسابداری صدگان

اقدامات ساماندهی بازار ارز بزودی تشریح می شود

0 556

حسابداراپ

دولت در صدد اجرای تدابیری است که از جمله با افزایش عرضه و تخصیص ارز برای گروهی از کالاهای غیر اساسی نیز قیمت آن را در بازار کاهش دهد.

.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد به زودی در نشستی با اصحاب رسانه اقدامات اجرایی دولت برای ساماندهی و ثبات در بازار ارز را تشریح خواهد کرد.

پندار سیستم

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، سوال برخی نمایندگان درباره بازار ارز وزیر اقتصاد را برای دومین بار در کمتر از یک هفته اخیر به صحن مجلس کشانده است.

.
حسینی از ارائه توضیحات به افکار عمومی درباره علت افزایش افسار گسیخته نرخ ارز و اقدامات دولت در این باره در آینده نزدیک خبر داد.

.
سید شمس الدین حسینی پس از سخنرانی کوتاه در همایش استاندارهای گزارشگری مالی بین المللی درباره برنامه دولت برای ساماندهی و تنظیم بازار ارز گفت : برای این منظور و پاسخ به سوال نمایندگان عازم مجلس شورای اسلامی هستم و بزودی درباره اقدامات اجرایی دولت در این خصوص توضیحات مبسوط خواهم داد.

.
وی افزود : دولت در صدد اجرای تدابیری است که از جمله با افزایش عرضه و تخصیص ارز برای گروهی از کالاهای غیر اساسی نیز قیمت آن را در بازار کاهش دهد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.