نرم افزارحسابداری صدگان

بودجه ۱۵۷ سازمان حذف شد؟

0 489

حسابداراپ

در حالي كه برخي سايت‌ها اعلام كرده‌اند اعتبار ۱۵۷ سازمان حذف شده است، معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري گفت: بحث حذف مطرح نيست اما تخصيص اعتبار در مقابل دريافت گزارش عملكرد صورت مي‌گيرد.

به گزارش ايسنا، معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهوري روز گذشته از اولویت‌بندی بودجه دستگاه‌های دولتی متناسب با درآمدهای نفتی خبر داد و اعلام كرد كه اولویت نخست، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت است كه بودجه برخي دستگاه‌ها از كاهش برخوردار شده است.

 

رحيم ممبيني با اشاره به اين‌كه حقوق و مزایای کارکنان در ردیف پرداخت‌های اجتناب‌ناپذیر قرار دارد و ‌دستگاه‌ها بايد در چارچوب اولويت خود برنامه‌ريزي كنند، تصريح كرد: در شرايطي كه محدوديت منابع داريم بايد در مصارف نيز محدوديت داشته باشيم.

 

اما پس از اعلام تخصيص بودجه دستگاه‌ها، اعلام شد بودجه ۱۵۷ نهاد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به سازمان نظام پرستاري، سازمان نظام پزشكي، دانشگاه امام صادق، پژوهشكده علوم شناختي، سازمان‌هاي مردم نهاد و تشكل‌هاي زنان، واحدهاي آموزشي غير دولتي فني و حرفه‌اي و علم-كاربردي، اقليت‌هاي ديني اشاره كرد، حذف شده است اما ممبيني اين امر را رد كرده و گفت: آنچه در جدول شماره ۱۲ كه موضوع آن اعتبارات اشخاص حقيقي و حقوقي است وجود دارد از سوي مجلس به ما ابلاغ شده و دستگاهي حذف نشده است بلكه آن چيزي كه مطرح شده مربوط به تخصيص اعتبار است.

 

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه اختصاص اعتبار در مقابل دريافت گزارش عملكرد صورت مي‌گيرد، اظهار كرد: به مرور گزارش عملكرد مي‌گيريم و پرداخت هم براساس گزارش‌هاي دريافتي انجام مي‌شود.

 

اين مقام مسوول در پاسخ به اين‌كه آيا هنوز اين دستگاه‌ها گزارش خود را ارائه نكرده‌اند؟، تصريح كرد: مسووليت اين امر برعهده ذي حساب معاونت برنامه‌‌ريزي و نظارت راهبردي است كه گزارش مي‌گيرد و در واقع اين موسسات بايد شرايط احراز را داشته باشند( اساسنامه يا قانون تشكيل و … ) تا ذي حساب معاونت كه مسووليت تامين اعتبار را برعهده دارد كار را دنبال كند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.