نرم افزارحسابداری صدگان

اعلام خطر برای اونس جهانی طلا

655

حسابداراپ

“دنیل تورنتن” سخنگوی بانک مرکزی اروپا طی سخنانی با اعلام رویکرد جدید بانک های مرکزی در اروپا، آمریکا و چین تا حدودی خیال بسیاری از سرمایه داران را راحت کرد.

.

به گزارش  سایت طلا ازبلومبرگ، سخنگوی بانک مرکزی اروپا طی انجام سخنرانی در روز جاری اعلام کرده است که بانک های مرکزی آمریکا، چین و اروپا به دنبال افزایش میزان نقدینگی در بازارهای مبادلاتی نمی باشند و تنها برنامه ی این بانک ها کاهش نرخ بهره ی بانکی در صورت نیاز می باشد.

.

او بر این عقیده است که اجرای طرح خرید اوراق قرضه ی دولتی از سوی بانک مرکزی آمریکا تنها با کاهش نرخ بهره ی بانکی در آمریکا میسر می شود. بنابراین بسیار بعید است که برنانکه با کاهش بیشتر نرخ بهره ی بانکی موافقت کند.

.

پندار سیستم

بر اساس گزارش سایت طلا به نقل از این خبرگزاری، بن برنانکه رئیس بانک مرکزی آمریکا در جلسه ی گذشته ی بانک مرکزی نرخ بهره بانکی را تا پایان سال ۲۰۱۴ بدون تغییر اعلام کرده است و آن را نزدیک به صفر نگاه داشته است. بنابراین بسیار بعید است که بانک مرکزی آمریکا باری دیگر نرخ بهره ی بانکی را با کاهش رو به رو سازد.

.

لازم به ذکر است که بانک مرکزی آمریکا اجرای طرح محرک QE3 را مختومه اعلام نکرده و آن را در صورت ورود اقتصاد آمریکا به بحران ارائه خواهد کرد.

.

بانک مرکزی آمریکا در روز های پایانی ماه میلادی سال جاری جلسه ی دیگری را برگزار خواهد کرد که می تواند تاثیر مستقیمی بر تصمیمات سرمایه داران داشته باشد.

.

در شرایطی که اقتصاد اروپا با بحرانی شدید رو به رو می باشد، عدم ارائه ی محرک اقتصادی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا باعث کاهش بیشتر قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد شد.

.

 

محل تبلیغ شما

نظرات بسته شده است.