نرم افزارحسابداری صدگان

مدت زمان مصرف اعتبارات عمرانی دو ماه افزایش پیدا کرد.

0 603

حسابداراپ

 

نمایندگان مجلس با ۱۲۲ رای موافق به طرح پیشنهادی موسی الرضا ثروتی مبنی بر این که مصرف اعتبارات عمرانی از تیرماه به شهریور ماه افزایش پیدا کند موافقت کردند.
.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت٬ نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه مجلس شورای اسلامی با ۱۲۲ رای موافق٬ ۳۴ رای مخالف و ۱۳ رای موافق با پیشنهاد جایگزینی موسی الرض ثروتی مبنی بر این که “موضوع مواد ۶۳ و ۶۴ قانون محاسبات عمومی کشور برای مصرف اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور پایان شهریور سال ۱۳۹۱ است” موافقت کردند.

.

موسی الرضا ثروتی در توضیح پیشنهاد جایگزینی خود به مصوبه قبلی گفت: مصوبه قبلی احتیاج به اصلاح دارد و تاریخ مصرف اعتبارات عمرانی باید از تیرماه به شهریور ماه افزایش یابد.

.

ایرج ندیمی به عنوان مخالف پیشنهاد جایگزینی با بیان این که مشکل نظام پروژه ای بدهی دولت به پیمانکار است گفت: این مساله با حل مشکل زمانی و دادن وقت بیشتر به دولت حل نمی شود.

.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که ثروتی باید پیشنهاد خود را به صورت رفع ابهام مطرح می کرد٬ گفت: مشکل اصلی پروژه های عمرانی در تخصیص اعتبارات است نه نحوه پرداخت و مصرف آنها و اصلاح جزئی این طرح نمی تواند به حل مشکل واقعی بینجامد.

پندار سیستم

.

محمدقسیم عثمانی به عنوان موافق طرح پیشنهادی گفت: در حالی که دولت منابع مالی کافی دارد پروژه های عمرانی در سطح کشور معطل مانده است و دلیل آن تاخیر در تخصیص و پرداخت اعتبارات است.

.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: قانون موجود تا آخر تیرماه است و اگر این مدت زمانی به شهریور ماه افزایش پیدا کند فرصت بیشتری برای پرداخت بودجه عمرانی به دست می آید.

.

وی ادامه داد: در این صورت هم فرصت انجام کار عمرانی بیشتر می شود و هم طلب پیمانکار از سوی دولت داده می شود.

 

.

—————————————————————————-

لينك مرتبط:

جذب اعتبارات عمرانی از حالت غیرممکن خارج شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.