نرم افزارحسابداری صدگان

عرضه مجدد سکه در مردادماه

0 592

حسابداراپ

پندار سیستم

 به نقل از فارس، سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی داظهار داشت: روز گذشته کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای با رئیس بانک مرکزی، معاونین بانک مرکزی، رئیس کمیسیون اجتماعی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.
 .
وی افزود: در این جلسه سؤالاتی در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشور و موضوع ارز و سکه که قیمت آن دوباره افزایش داشته مطرح شد؛‌ همچنین در این جلسه در خصوص مؤسسات قرض‌الحسنه و مالی و اعتباری که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود هم مطالبی مطرح شد.
 .
موسوی لارگانی ادامه داد: برخی از این مؤسسات پول مردم را به عنوان سپرده جمع می‌کنند و دو مرتبه اعلام ورشکستگی می‌کنند و یا خود بانک مرکزی می‌گوید که این مؤسسات مجوز نداشته‌اند. لذا در این رابطه هم مباحثی در جلسه روز گذشته مطرح شد.
 .
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه سؤالات متعددی از سوی نمایندگان مطرح شد و در ادامه نیز آقای بهمنی توضیحاتی را به نمایندگان ارائه دادند و گفتند که ما حدود ۸هزار قرض‌الحسنه در سطح کشور و همچنین حدود ۱۷۰۰مؤسسه مالی اعتباری در سطح کشور داریم که این مؤسسات قرار است به حدود ۱۵مؤسسه تقلیل یابد.
 .
وی ادامه داد: بر اساس توضیحات آقای بهمنی برخی از این مؤسسات تعطیل شده‌اند و برخی از آنها قرار است ادغام شوند؛ همچنین آقای بهمنی در جلسه روز گذشته توضیحاتی در خصوص بازار ارز و سکه مطرح کردند و گفتند که در مردادماه قرار است مقداری سکه در بازار عرضه شود تا قیمتها کنترل شود.
 .
موسوی لارگانی گفت: قرار است کمیسیون اقتصادی گزارشی در رابطه با آخرین وضعیت اقتصادی که در کشور است تهیه کند تا این گزارش در صحن علنی قرائت شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.