نرم افزارحسابداری صدگان

دولت بخشي از نرخ سود تسهيلات صنايع را تقبل كند.

0 496

حسابداراپ

رئيس هيات عامل ايدرو با بيان اينكه يكي از مشكلات بخش خصوصي طولاني شدن اجراي واحدهاي صنعتي به دليل كمبود منابع است، تصريح كرد: بهتر است متقاضيان ايجاد واحدهاي صنعتي، سرمايه‌هاي فكري، مادي و معنوي خود را روي هم بگذارند و با مشاركت يكديگر اقدام به ايجاد واحدهاي صنعتي جديد كنند.

.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينكه امروزه بيشتر مشكلات صنايع مربوط به مقوله قيمت تمام‌ شده، نرخ بالاي سود بانكي و كمبود منابع براي تامين سرمايه در گردش است، خطاب به صنعتگران بيان كرد: صنعت نمي تواند بدون ارتباط با نظام بانكي فعال باشد و اين دو لازم و ملزوم يكديگرند اما بايد تلاش كنيد بيش از نظام بانكي، به خودتان متكي باشيد و نيز در هنگام ارائه طرح براي دريافت تسهيلات بانكي، سرمايه در گردش مورد نياز خود را لحاظ كنيد.

پندار سیستم

.
شافعي ادامه داد: پيشنهادهايي وجود دارد از جمله اين‌كه دولت بخشي از نرخ سود تسهيلات صنايع را تقبل كند كه اين پيشنهاد منطقي است و مي‌تواند در كنار محورهاي ۱۰گانه وزارت صنعت، معدن و تجارت براي حل مشكلات صنايع مورد توجه قرار گيرد.

.
وي با بيان اولويت هاي كاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در حوزه صنايع نفت و گاز و صنعت حمل و نقل، از صنعتگران استان گلستان خواست در صورتي كه طرح هايي منطبق با استراتژي ها و وظايف سازمان گسترش دارند، معرفي كنند تا با مشاركت بخش خصوصي اجرا شود.

.

منبع: سايت وزارت صنعت ، معدن و تجارت

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.