نرم افزارحسابداری صدگان

قانون مدیریت خدمات کشوری بازنگری می‌شود/پیگیر لایحه اصلاح قانون کار هستیم

0 604

حسابداراپ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پیگیری لایحه اصلاح قانون کار از دولت گفت: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری ۵ ساله بوده و اکنون نیاز به بازنگری در مجلس دارد.

.

سید حسین قاضی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره لایحه اصلاح قانون کار اظهار داشت: با توجه به اظهارات مسئولان دولتی اصلاح این قانون به پایان رسیده اما تاکنون از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است.

.

وی ادامه داد: قطعاً نمایندگان مجلس و معاونت نظارت مجلس این موضوع را پیگیری خواهند کرد چون طبق قانون برنامه پنجم باید در سال اول برنامه ارائه می شد که تاکنون محقق نشده است.

.

پندار سیستم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با اشاره به دستور کارهای این کمیسیون گفت: بررسی آئین نامه کمیسیون و انتخاب افراد برای کمیته‌های مختلف به همراه چند طرح ارجاعی از سوی شورای نگهبان در دستور کار است.

.

وی تاکید کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری باید بررسی مجدد شود چون به صورت آزمایشی و ۵ ساله اجرا شده و نیاز به بازنگری دارد و باید مشکلات آن برطرف شود.

.

به گفته نماینده مجلس نهم، هیات رئیسه مجلس می‌تواند در این خصوص کمیته مشترک از دولت و نمایندگان مجلس تشکیل دهد و یا اینکه به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شود.

.

قاضی زاده تصریح کرد: این قانون طی ۵ سالی که اجرا شده چند اصلاحیه داشت و قطعا نیاز به بازنگری دارد تا موانع آن رفع شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.