نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش چشمگیر بهای اونس جهانی طلا

0 584

حسابداراپ

اونس جهانی طلا در روز چهارشنبه با ادامه ی نگرانی سرمایه داران بنبست به نتیجه دار بودن جلسه ی غیر رسمی روز جاری رهبران اتحادیه اروپا در پاریس با کاهش چشمگیری رو به رو شد.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، قرار است که رهبران اروپایی در جلسه ای غیر رسمی در روز جاری به بحث و تبادل نظر بپردازند. از مهم ترین دلایل تشکیل این جلسه یافتن راهی برای کمک بیشتر به سیستم مالی اسپانیا و همچنین حل بن بست اقتصادی در یونان می باشد.

پندار سیستم

.
اما بسیاری از سرمایه داران نسبت به نتیجه دار بودن این جلسه بد بین می باشند و اعتقاد دارند که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بر سر طرح های ارائه شده به توافق نخواهند رسید و همین امر می تواند بر افزایش بحران اقتصادی در منطقه ی یورو نقشی اساسی را ایفا کند.

.

از این رو اونس جهانی طلا در روز جاری و در اولین ساعات شروع فعالیت خود در بازارهای مبادلاتی با کاهش شدیدی رو به رو شد و حتی به ۱۵۵۵ دلار در هر اونس نیز رسید.

.
لازم به ذکر است که بهای واحد پولی دلار در بازارهای جهانی با کاهش بهای یورو و رویارویی این واحد پولی با کمترین بهای خود طی ۴ ماه گذشته، با افزایش چشمگیری رو به رو شده است. این افزایش به میزانی می باشد که بهای این واحد پولی به بالاترین بهای خود پس از سپتامبر سال ۲۰۱۰ رسیده است.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.