نرم افزارحسابداری صدگان

موسسه‌های مالی و اعتباری غیرمجاز از دور خارج می شوند.

0 521

حسابداراپ

رییس كل بانك مركزی گفت: بعد از اعلام اسامی موسسه‌ها و صندوق‌های قرض‌الحسنه مجاز در آینده نزدیك، با كمك نیروی انتظامی برای تعطیلی مراكز مالی و اعتباری غیرمجاز اقدام می‌كنیم.

.

به گزارش بینا، محمود بهمنی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره صدور مجوز برای فعالیت موسسه‌های مالی و اعتباری افزود: برخی معتقدند نیازی به نظارت بر عملكرد موسسه‌های مالی و اعتباری كه از ۳۰ سال قبل آزادانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند، نیست در حالی كه آنها تسهیلات با سود ۲۸ تا ۳۰ درصدی پرداخت می‌كردند.

پندار سیستم

.
وی با یادآوری اینكه از دو سال گذشته اصلاحات و نظارت بر وضعیت این موسسه‌ها آغاز شد، گفت: باید ایراداتی كه در این بخشها وجود دارد را به مرور برطرف كنیم.

.
بهمنی سیاست بانك مركزی را اعلام اسامی موسسه‌های مالی و اعتباری مجاز در آینده و از دور خارج كردن موسسه‌های غیرمجاز برشمرد و گفت: بعد از انجام این برنامه به نیروی انتظامی اعلام خواهیم كرد تا برای تعطیلی آنها اقدام كند.

.
رییس كل بانك مركزی اقدام بعدی را توجه به كیفیت از طریق كاهش شعب بانك‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری بیان كرد و افزود: باید از افزایش شعب بانكها به منظور توسعه كیفی آنها جلوگیری كرد.

.
بهمنی همچنین به شرایط كنونی كشور و تاثیر آن به نرخ ارز اشاره كرد و گفت: به دنبال آن هستیم قیمت ارز را به حداقل برسانیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.