نرم افزارحسابداری صدگان

زیر گذر بازار

0 548

حسابداراپ

پس از گذشت ۱۰ روز متوالی از حاکمیت روند منفی در بورس، در نهایت بازار سهام تصمیم به تغییر جهت خود به سمت روند صعودی گرفت و حمایتی که از سوی حقوقی ها و بزرگان بازار در هفته جاری انجام شد، توانست کمکی هر چند کوچک را به روند معاملات ارایه کند.

.

براساس گزارش بورس نیوز، طی معاملات روز اخیر فعالان بزرگ و حقوقی بورس نسبت به مدد رسانی به بازار برآمدند که در میان آنها شرکت تأمین مسکن گروه مالی پاسارگاد بیش از هفت میلیون و ۲۳۵ هزار سهم بانک پاسارگاد را خریداری کرد.

.

یک میلیون سهم “ثاژن” نیز از سوی شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس مورد معامله قرار گرفت و به نظر می رسد شرکت گروه صنعتی سپاهان با عرضه دو میلیون و ۵۰۰ هزار سهمی شرکت سخت آژند در نقش فروشنده حاضر شده است.

.

در عین حال شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت نیز طی معاملات روز گذشته بالغ بر یک میلیون و ۴۰۶ هزار سهم شرکت سیمان فارس و خوزستان را خریداری کرد.

.

پندار سیستم

این در حالی است که فروشنده های بسیاری نیز در میان حقوقی های فعال بازار دیروز مشاهده شدند، بطوریکه صندوق های کارکنان شرکت ملی نفت بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار سهم سیمانی فارس و خوزستان را از پرتفوی خود فروخت.

.

طی روز قبل با بازگشایی نماد بیمه میهن دو شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین و سازمان اقتصادی رضوی به طور مساوی هر کدام اقدام به عرضه یک میلیون سهم “میهن” به بازار سهام کردند.

.

بیش از شش میلیون و ۲۷۴ هزار سهم “وغدیر” نیز از سوی صندوق کارکنان شرکت ملی نفت فروخته شد.

.

سازمان خصوصی سازی نیز بیش از ۷۳ هزار سهم آلومینیوم ایران را به صورت وکالتی فروخت.

.

در پایان گفتنی است سرمایه گذاری غدیر نیز به عنوان سهامدار عمده “پارسان” بالغ بر پنج میلیون و ۳۲۱ هزار سهم این زیر مجموعه خود را در بازار دیروز عرضه کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.