نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش ۶۰ دلاری اونس جهانی طلا در یک روز

0 609

حسابداراپ

اونس جهانی طلا در روز جمعه با ادامه ی سیر صعودی نرخ بیکاری در آمریکا و افزایش نگرانی بسیاری از سرمایه داران نسبت به افزایش رکود اقتصادی در جهان با افزایش ۴ درصدی رو به رو شد و کار خود را در بهای ۱۶۲۴ دلار در هر اونس به پایان رساند.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، اونس جهانی طلا در روز جمعه در حالی کار خود را با کاهش آغاز کرد که بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که بهای این فلز ارزشمند با اعلام نتایج نرخ بیکاری در آمریکا با کاهش بیشتری رو به رو خواهد شد، اما به یک باره با بیان افزایش نرخ بیکاری در این کشور و ترس سرمایه داران از متحمل شدن ضررهای بسیار از این روند، میزان تقاضا برای اونس جهانی طلا با افزایش رو به رو شد و بهای این فلز ارزشمند با ۶۰ دلار افزایش رو به رو شد.

پندار سیستم

.
بسیاری از سرمایه داران بر این عقیده می باشند که یکی دیگر ار دلایل افزایش بهای اونس جهانی طلا حمایت مناسب از بهای این فلز ارزشمند در مرز ۱۵۳۰ دلار در هر اونس بوده است.

.
لازم به ذکراست که بهای اونس جهانی طلا در روز گذشته با افزایش ۱۹:۱۱ دقیقه به وقت لندن با افزایش ۳.۹ درصدی که به میزان ۶۰ دلار بوده است به ۱۶۲۹ دلار و ۴۱ سنت در هر اونس رسید و بیشترین میزان افزایش بهای خود طی یک روز در ۳ سال گذشته را رقم زد.

.
بهای اونس جهانی طلا در بازارهای آمریکا نیز با افزایش شدیدی رو به رو شد و در نهایت کار خود را در بهای ۱۶۳۰ دلار در هر اونس به پایان رساند.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.