نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي

0 737

حسابداراپ

رييس كانون مستمري‌بگيران و بازنشستگان تامين اجتماعي با اعلام اجراي قانون همانندسازي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي با بازنشستگان لشگري و كشوري در سال جاري گفت:‌ اعتبار اين امر از محل بدهي‌هاي پرداخت‌ شده دولت به تامين اجتماعي، تامين مي‌شود.

پندار سیستم

.
ایسنا: رييس كانون مستمري‌بگيران و بازنشستگان تامين اجتماعي با اعلام اجراي قانون همانندسازي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي با بازنشستگان لشگري و كشوري در سال جاري گفت:‌ اعتبار اين امر از محل بدهي‌هاي پرداخت‌ شده دولت به تامين اجتماعي، تامين مي‌شود.
 .
علي‌اكبر خبازها در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه ميزان افزايش حقوق هر يك از بازنشستگان به سوابق بيمه‌‌پردازي آنها بستگي دارد، عنوان كرد:‌ شيخ‌الاسلامي ـ وزير كار و رفاه اجتماعي ـ و مرتضوي ـ مديرعامل صندوق تامين اجتماعي ـ در اين زمينه قول‌هاي مساعدي داده‌اند.
 .
وي در زمينه افزايش سالانه حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي در سال جاري نيز با بيان اينكه يك هفته پس از ابلاغ بودجه تامين اجتماعي، افزايش حقوق‌ها عملي مي‌شود، گفت: در اين صورت حقوقها از ابتداي فروردين محاسبه و معوقات پرداخت مي‌شود.
 .
به گزارش ايسنا، قانون همانندسازي حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي با بازنشستگان لشگري و كشوري از مصوبات مجلس در بودجه سال ۸۸ بود كه تنها ۹۰۰ ميليارد و ۳۷۰ ميليون تومان از ۲۵۰۰ ميليارد تومان آن توسط دولت پرداخت شد و از آن زمان تاكنون يك ميليون و ۵۰۰ هزار بازنشسته تامين اجتماعي در انتظار تخصيص باقي‌مانده اين اعتبار و اجراي كامل قانون مذكور هستند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.